خانه / نمایش جزییات خبر

به امر ولی امر مسلمین جهان، شهید نسیم افغانی در حرم امام رضا(ع) دفن خواهد شد

به امر ولی امر مسلمین جهان، شهید نسیم افغانی در حرم امام رضا(ع) دفن خواهد شد
به امر ولی امر مسلمین جهان، پیکر مطهر شهید نسیم افغانی در حرم مطهر امام هشتم، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام به‌خاکسپاری خواهد شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت مردم شریف ایران اسلامی و همچنین برادران و خواهران افغانستانی مقیم ایران، در پی مشخص شدن وضعیت خانواده شهید نسیم  افغانی، مبنی بر اینکه سال‌ها قبل، پدر، مادر، برادران و خواهران شهید در حمله هوایی رژیم اشغال‌گر شوروی سابق به افغانستان، همگی یک‌جا شهید شده‌اند، خوشبختانه امروز به امر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، مقرر شد که پیکر مطهر شهید در حرم مطهر امام هشتم، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام به‌خاکسپاری شود تا نشانه‌ای باشد از حق‌شناسی ملت بزرگ ایران اسلامی از مردم مجاهد و مقاوم افغانستان.
همچنین مقرر شد کلاه و دیگر وسایل شهید نیز به‌عنوان سندی ارزشمند در غرفه‌ی ویژه‌ای که در آینده نزدیک در موزه دفاع مقدس تهران، به‌نام شهدای مظلوم افغانستان، اعم از شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم ایجاد خواهد شد، نگهداری شود.
امیدواریم که در دهه کرامت با کمک آستان قدس رضوی و همت مردم مشهد مقدس، پیکر مطهر شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در حرم مطهر به‌خاکسپاری شود. ان‌شاالله.
۲ تیر ۱۳۹۹
کمیته جستجوی مفقودین |
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید