خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری یادمان شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد بافق

برگزاری یادمان شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد بافق
هفتمین یادمان شهدای گمنام و هشت شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بافق در فروروردین‌ماه امسال برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مسئول برگزاری یادمان شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بافق عصر امروز در جلسه هماهنگی این یادمان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اظهار داشت: شهدا در همه زمان‌ها شاهد و ناظرند و برنامه‌هایی که تاکنون برای یادمان شهدا در نظر گرفته شده، با همکاری و مساعدت مسئولان و اعضای کمیته این یادمان به نحوی شایسته انجام شده است.
حجت‌الاسلام احمد علیزاده فلاح با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت افزود: تفاوت یادمان امسال در توجه به فعالیت در فضای مجازی و سایبری به عنوان کار جنبی و نمایشگاهی برای این یادمان است.
وی از همه حاضران خواست تا در برگزاری یادمان امسال نیز همکاری کنند.
امام جمعه بافق نیز در این جلسه با اشاره به راه و مکتب شهدا افزود: در این یادواره‌ها و در این محافل معنوی حضور جوانان باید محسوس باشد و ضرورت دارد بیشتر کارها و مسئولیت‌ها را در این محافل به جوان‌ها بسپارید تا راه آنها را با قدرت و قوت ادامه دهند زیرا دشمنان اسلام از جوانان مومن و ولایی بیشتر احساس خطر می‌کنند.
حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی بیان کرد: برای انتقال فرهنگ، اندیشه و آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا باید برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا به شکل مطلوبی استمرار یابد و این امر رسالت بسیار سنگینی است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به گمنامی این شهدا توجه بیشتر و جدی‌تر مسئولان به این یادمان ضروری است.
سلیمانی یاد و خاطره شهدا را موجب بیمه شدن جامعه و انقلاب از انحراف دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا راه شهدا و یاد آن بزرگواران در جامعه زنده نگه داشته شود.
امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت بهترین موقعیت و فرصت برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است و جوانان ما که پیرو راه پر افتخار شهدا هستند در خط مقدم مبارزه با دشمنان این نظام الهی قرار دارند و با ایمان خویش و با ولایتمداری محض، توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه خواهند کرد و آنان را مأیوس می‌کنند.
در ادامه این جلسه هماهنگی‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهرستان بافق و هشت شهید دانشجوی این شهر که در تاریخ 31 فروردین امسال در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار می‌شود، به عمل آمد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید