خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام در ازنا

برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام در ازنا
امام جمعه ازنا از برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنان در ازنا خبرداد.

بهگزارش پایگاه فرهنگی و اطلاعرسانی مفقودین و شهدایگمنا م به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌ مطلق در جلسه شورای اداری ازنا گفت: این مراسم با حضور آیت الله سیداحمدخاتمی 18 تیر جاری در ازنا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره از همگان خواست تا در این امر پیش قدم باشند.
امام جمعه ازنا افزود: مشارکت در یادواره این شهیدان اجر و مزد ولایتی نزد خداوند متعال دارد.
حجت‌الاسلام هراتی‌مطلق تصریح کرد: شهدا برگردن همه ما حق دارند و وظیفه ما است که یاد و خاطره‌ آنها را گرامی بداریم.
در ادامه رئیس دادگستری ازنا عملکرد یک ساله این دستگاه را تشریح کرد و گفت: شهرستان ازنا با توجه به جمعیت 70 هزار نفری و جایگاه فرهنگی و اجتماعی خوبی که در استان دارد متاسفانه دارای پرونده‌های زیادی در دستگاه قضای را داراست که بسیار ناامید کننده است.
حمیدرضا بوالحسنی اظهار داشت: از تاریخ 1/4/89 تاکنون تعداد 9 هزار و 807 پرونده وارد شعبه‌های دادگستری و هفت هزار و 625 پرونده نیز وارد شوراهای حل اختلاف شده است که در 12 شعبه موثر ما مورد بررسی قرار گرفته است.
وی از افزایش پرونده‌های دعاوی خانوادگی خبرداد و گفت: در طول مدت یک سال گذشته تعداد 130پرونده اجرای مهریه و تعداد 207 پرونده طلاق وارد این دادگستری شده که آمار تکان دهنده و ناامید کننده‌ای است.
بوالحسنی با اشاره به عملکرد خوب شوراهای حل اختلاف در رسیدگی به پرونده‌ها تصریح کرد: در مدت یک سال گذشته تعداد 405 پرونده کلاهبرداری، 44 پرونده رابطه نامشروع، 60 پرونده نزاع دسته جمعی، 92 پرونده رشوه‌خواری، 50 پرونده سرقت و 70 پرونده مربوط به کشف ماهواره در دادگستری ازنا مورد بررسی و اجرای حکم قرار گرفته است.
وی در ادامه به بازداشت 10 نفر از پرسنل شهرداری ازنا خبرداد و گفت: تعداد 9 نفر از پرسنل شهرداری ازنا به دلیل تخلفات محرزی که در پروژه 900صحفه‌ای که توسط سربازان گمنام امام زمان عج مستند سازی شده بازداشت شدند. 
 

۴ تیر ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید