خانه / نمایش جزییات خبر

کرامت شهدای گمنام واوان به یکی از همسایه های حرم

کرامت شهدای گمنام واوان به یکی از همسایه های حرم
شب در عالم خواب، شخصی را دیدم که به من گفت: من یکی از این 5 شهید هستم. اگر چه شما نمی خواستی ما همسایه شما شویم، اما حالا که همسایه شما شدیم، حق همسایگی را بجا می آوریم...
خانمی در نزدیکی حرم شهدای گمنام زندگی می کند که کرامت شهدای گمنام شامل حالش شده است. مطلب زیر را-ایشان که مایل نبود اسمش را ذکر نماییم-برای یکی از خواهران خادم حرم نقل کرده بود که در اینجا به آن اشاره می شود:
من یکی از کسانی بودم که مخالف آوردن شهدای گمنام به این نقطه از شهرک واوان بودم و اعتقاد داشتم با آمدن این شهدا به نزدیکی منزل ما اینجا قبرستان می شود و قیمت خانه های پایین می آید. در همان ایام پسر12 ساله من مبتلا به بیماری شدید پا درد بود، به نحوی که قادر به راه رفتن نبود و این موضوع فشار روانی زیادی بر من وارد می ساخت.
من حتی پس از دفن شهدا هم ناراحت بودم که این اتفاق افتاده است، تا اینكه یک شب در عالم خواب، شخصی را دیدم که به من گفت: من یکی از این 5 شهید هستم. اگر چه شما نمی خواستی ما همسایه شما شویم، اما حالا که همسایه شما شدیم، حق همسایگی را بجا می آوریم. برای شفای پسرت، رو به قبله بایست و سه مرتبه بگو الحمدالله. من در حالیکه به شدت گریه می کردم از خواب پریدم و کاری را که شهید گفته بود انجام دادم و خدای متعال پسرم را بواسطه شفاعت این شهید گمنام، شفا داد و مرا تا ابد شرمنده شهدای گمنام نمود که چرا من راجع به ایشان اینگونه فکر می کردم.
۲۳ فروردین ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۹
ناشناس
۱۳۹۰/۰۸/۳۰ Iran
3
0
2

شهدا افتخار ملت ماهستند

راضیه
۱۳۹۰/۱۱/۱۱ Iran
5
1
3

در این مدت که شهدای گمنام دفاع مقدسمان واردشهرکمان شدند احساس عجیبی قلبم را فرا گرفته حداقل ما هم جایی را راداریم که عاشقانه با خدا صحبت کنیم و خدا را به این شهدای گمنام قسم بدیم که حداقل برای ما هم دعا کنند شهدای عزیز پنجمین سال ورودتان به شهرک واوان رابه
خودمان تبریک میگویییم راضیه 20 ساله

حسن اشرف
۱۳۹۰/۱۲/۰۴ Iran
5
0
2

نقل این کرامات بسیار برای جوانان و مردم میتواند موثر باشد تا ببینند چه مردان بزرگی داشتیم .


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید