خانه / نمایش جزییات خبر

کشف پیکر مطهر 21 شهید دوران دفاع مقدس در عملیات اخیر کاوش در خاک عراق

کشف پیکر مطهر 21 شهید دوران دفاع مقدس در عملیات اخیر کاوش در خاک عراق
بعد از پایان محدودیت 9 ماهه و ورود مجدد گروه‌های تفحص شهدا به خاک عراق، پیکر مطهر 21 تن از شهدای دوران دفاع مقدس در خاک عراق کشف گردید.

در جریان عملیات تفحص شهدا در دوره اخیر در خاک عراق، تا کنون پیکر مطهر 21 شهید کشف گردیده است. پیکر 3 تن از این شهدا با توسل بچه‌های تفحص به شهید فخری زاده در روز دهم آذر در پد غربی جزیره مجنون جنوبی عراق کشف گردید.

- سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده ضمن گزارش از توسل به شهید فخری زاده برای کشف ابدان شهدا، شهادت آن شهید والامقام هسته‌ای و دفاعی را از طرف عوامل تفحص به خانواده و مخصوصا به همسر مکرمه شهید فخری زاده تبریک و تسلیت عرض نمودند.

فیلم کامل عملیات تفحص شهدا در پد غربی جزیره جنوبی مجنون

https://aparat.com/v/HBaZq

ایشان با اشاره به نشانه "الله" جمهوری اسلامی منقوش بر روی قمقمه یکی از شهدا که همزمان با ساعات تشییع و تدفین شهید فخری زاده کشف گردید بیان نمودند: این پیام شهداست برای کسانی که مخالف جمهوری اسلامی هستند. ما تلاش می‌کنیم غبار از روی ابدان و وسایل شهدا برداشته شود تا پرچم شهدا برافراشته باشد. آن‌هایی که می‌خواهند شهدا زیر خاک‌ها پنهان بمانند، همکاران ما نمی‌گزارند. همانطور که امام فرمودند خط شهادت خط آل محمد(ص) و آل علی‌(ع) است. این خط کورشدنی نیست. آن کوردلان صهیونیست و آمریکایی‌های خائن، مزدور،سلطه‌گر و مستکبر باید بدانند این خط شهدای ما کورشدنی نیست و این خط ادامه دارد و مردم ما آن را ادامه خواهند داد. راه فخری زاده ها کورشدنی نیست. ما تا جایی که در توان داریم این مسیر قوی شدن را ادامه خواهیم داد. دستور قرآن است "و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه". آن‌ها اگرچه شهید فخری زاده را از ما گرفتند، اما جمهوری اسلامی متوقف نخواهد شد.

۱۱ آذر ۱۳۹۹
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح |
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید