خانه / نمایش جزییات خبر

خبرتکمیلی/پیکر پاک و مطهر 20شهید دوران دفاع مقدس از9 استان شناسایی گردید

خبرتکمیلی/پیکر پاک و مطهر 20شهید دوران دفاع مقدس از9 استان شناسایی گردید
این شهدای بزرگوار از طریق کارت شناسایی و پلاک هویت شناسایی شده اند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر طیبه و نورانی 20شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید.
این شهدای گرانقدر متعلق به استان های خوزستان، خراسان رضوی، همدان ،کهکیلویه و بویراحمد، زنجان،قم،سمنان، چهار محال وبختیاری و استان بوشهر می باشد که از طریق کارت هویت و پلاک شناسایی گردیدند.
اسامی و مشخصات این شهدا به شرح ذیل می باشد:
استان خوزستان
شهید یوسف عقیلی زاده، فرزند ناصر، متولد 46 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.
شهید عبدالامیر رمی، فرزند سالم، متولد1346، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند. 
شهید منوچهر تنگسیری، فرزند ابوالقاسم، متولد 1350 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسیدند. 
شهید عیسی جابری، فرزند احمد، متولد 1348 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسیدند. 
شهید علی نبوی، فرزند مرتضی، متولد 1346 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسیدند. 
شهید حسین علی بایمانی نژاد، فرزند قربانعلی، متولد 1346 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسیدند. 
استان خراسان رضوی
شهید محمدرضا قائمی،فرزند قربان، متولد سال1343، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیدند.
شهید محمدرضا سهرابی،فرزند قاسم علی، متولد سال1340، اعزامی از استان خراسان رضوی که در تک دشمن و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.
شهید محمد حصاری،فرزند غلامرضا، متولد سال1320، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیدند.
شهید محمدباقر حصاری،فرزند غلامرضا، متولد سال1315، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیدند.
شهید احمد دلیل،فرزند غلامحسین، متولد سال1342، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان همدان
شهید محمد نجفی،فرزند التفاتعلی، متولد سال1347، اعزامی از استان همدان که در عملیات آفندی 65و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
شهید امیر مسعود محمدزاده،فرزند رضا، متولد سال1340، اعزامی از استان همدان که در عملیات آفندی65 و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان کهکیلویه و بویر احمد
شهید جان محمد کریمی،فرزند قلی، متولد سال1343، اعزامی از استان کهکیلویه و بویراحمد که در عملیات تک دشمن و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
شهید احمد آذریان،فرزند محمدجان، متولد سال1342، اعزامی از استان کهکیلویه و بویراحمد که در عملیات والفجر8 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیدند.
استان زنجان
شهید جعفر منتخبی،فرزند محمود، متولد سال1340، اعزامی از استان زنجان که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان چهارمحال و بختیاری
شهید قباد مرادی،فرزند جواد، متولد سال1343، اعزامی از استان چهارمحال و بختیاری که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان بوشهر
شهید غلامرضا بیژنی،فرزند حیدر، متولد سال1340، اعزامی از استان بوشهر که در عملیات تک دشمن67 و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان سمنان
شهید حسین علی آبادی،فرزند ذبیح الله، متولد سال1341، اعزامی از استان سمنان که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
استان قم

شهید رحمت اله عربلو،فرزند اکبر، متولد سال1343، اعزامی از استان قم که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.

 


آخرین جزئیات از شناسایی هویت ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن

غواص شهیدی که نام برادرش را جاودانه کرد

میزبانی اصفهان از پیکرهای مطهر شهدای غواص و خط شکن به روایت تصویر

تشییع پیکر شهدای گمنام در زنجان

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید