خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهدای گمنام کیش عطرافشانی و گلباران شد

مزار شهدای گمنام کیش عطرافشانی و گلباران شد
به مناسبت دهه مبارک فجر در مراسم باشکوهی آرامگاه ۵ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس در کیش با شکوه خاصی عطرافشانی و گلباران شد.

 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مزار شهدای گمنام جزیره کیش باحضورمردم ولایتمدار، امام جمعه کیش، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران و مسئولان محلی، نیروهای مسلح پنج شنبه شب همزمان با سراسر کشور عطرافشانی و گلباران شد.

در این مراسم باشکوه آحاد مردم خداجوی و ولایتمدار به همراه مسئولان محلی کیش با حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های آنان را با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با آرمان های شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم  انقلاب تجدید میثاق کردند.
این مراسم پرفیض ومعنوی که با مداحی، اجرای سرود و شب شعر برگزار شد، حضور نوجوانان وجوانان دختر و پسر از دانش آموزان مدارس مختلف جزیره کیش بسیار چشمگیر بود.
در حاشیه این مراسم باشکوه مهرعلیزاده عضو هیئت مدیره سازمان و تعدادی از مسئولان و رزمندگان دفاع مقدس گوشه هایی از خاطرات خود را در دوران آغاز انقلاب اسلامی بیان کردند و در پایان شب شعری از سوی شاعران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.
۱۹ بهمن ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید