خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم وداع با فرزندان روح الله در دانشگاه امام صادق(ع)

برگزاری مراسم وداع با فرزندان روح الله در دانشگاه امام صادق(ع)
مراسم شب وداع پیکرهای طیبه با سخنرانی حجت السلام علیرضا پناهیان و مداحی ذاکر اهل بیت امیر عباسی روز دوشنبه 22مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق(علیه السلام) برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، اشکهایمان را روان می کنیم بر تابوتهای نورانی شما با دل‌های خسته اما امیدوار، خدا را در این مکان الهی با بغض‌های شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده‌ایم... اصلاً مگر حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، بستان، صدای غرش توپ‌ها، حسین فهمیده‌ها و باکری‌ها، چمران‌ها، آوینی‌ها و ... فراموش شدنی هستند؟
نه، ما آمدیم تا بگوییم که شما در روح و باطن ما جای دارید. آمده‌ایم تا بگوییم ای عاشوراییان! عاشورایی دیگر در پیش است. آمده ایم تا ندا سر دهیم: ای شهیدان، راه شما، اندیشه شما و تفکر شما در روح و روان جامعه ایرانی جای دارد.
ای شهدای گمنام و ای غلطیده‌شدگان در سرب‌های سرد و سنگین که با تاسی به امام عشق سر بر سودای عشق گذاشتید.. اینجا کجاست؟ ما کیستیم... شما که بودید؟ و کجایید؟ بر مزار کدامتان بگرییم که بغض امان نمی‌دهد، بگرییم، گریه مگر دوا کند ... می‌گرییم اما زهی تاسف که گریه نیز دوا نمی‌کند ... کاش که در باغ شهادت باز می بود .....یا لیتنا کنا معکم فافوز فوزا عظیما .....
همزمان با سالروز شهادت غریبانه حضرت مسلم بن عقیل(علیه السلام) و روز عرفه پیکرهای نورانی و مطهر دو شهید گمنام که مربوط به عملیاتهای والفجر8 و فتح المبین(25و35 ساله) می باشد، روز سه شنبه 23مهر ماه سال جاری در بوستان پرواز شهر تهران با سخنرانی و اقامه نماز شهید توسط حجت السلام میر لوحی و مداحی ذاکر اهل بیت و مادح دوران هشت سال دفاع مقدس حاج صادق آهنگران تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
گفتنی است؛ مراسم شب وداع پیکرهای طیبه با سخنرانی حجت السلام علیرضا پناهیان و مداحی ذاکر اهل بیت امیر عباسی روز دوشنبه 22مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق(علیه السلام) برگزار خواهد شد.
 
۲۲ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید