خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع 10 شهید گمنام در بوشهر/ ادارات دربوشهر در روز تشییع شهداء تعطیل است

تشییع 10 شهید گمنام در بوشهر/ ادارات دربوشهر در روز تشییع شهداء تعطیل است
استاندار بوشهر گفت: برای حضور قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع 10شهید گمنام در هفته دفاع مقدس، دوم مهر ادارات در شهر بوشهر تعطیل است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، فریدون حسنوند عصر پنجشنبه در نشست هفته گرامیداشت دفاع مقدس با تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: آنچه نظام اسلامی ایران ماندگار و پایدار کرده است ایثارگریهای رزمندگان در عرصه‌های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس بوده است.
وی تصریح کرد: اگر امروز دنیا جمهوری اسلامی ایران رابه رسمیت می شناسد و در معادلات سیاسی، اقتصادی و نظامی جای ایران لحاظ می‌شود و تاثیر گذار است، کلید آن، رشادت‌ها و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه ترفندها و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بسیار است گفت: با همه تهدیدات، تحریم‌ها، و دشمنی‌های موجود، باز هم ایران اسلامی در تمام دنیا سربلند است و حرفی برای گفتن دارد.
حسنوند با بیان اینکه هر چه از هشت سال دفاع مقدس دور تر شویم تاثیر گذاری آن بیشتر است گفت: نقش 8 سال دفاع مقدس نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه هر روز پرنگ‌تر و تاثیرگذاری آن بیشتر می‌شود.
وی بر باشکوه‌برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید در این هفته از نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان نقش ویژه و ارزنده‌ای در دفاع مقدس داشته است تصریح کرد: استان بوشهر به‌عنوان نقطه استراتژیک در بخش‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی در طول تاریخ نقش ویژه ای داشته است که موید این ادعا هشت سال دفاع مقدس است.
حسنوند گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید بگونه‌ای برگزارشود تا اقتدار و صلابت و توان نظامی ایران اسلامی نمایان شود.
وی بر همکاری همه دستگاههای اجرایی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تمام امکانات و تجهیزاتی که در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی داشته است به نمایش گذاشته شود.
وی سرکشی از خانواده شهداء، رزمندگان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس را یک ضرورت دانست و افزود: در این هفته همه مدیران، فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان موظفند برای برپایی باشکوه برنامه‌های دفاع مقدس تلاش کنند.
استاندار بوشهر از برگزاری مراسم تشییع 10 شهید گمنام در هفته دفاع مقدس در شهر بوشهر خبر داد و گفت: برای فراهم شدن حضور مردم در مراسم تشییع و برنامه‌های جانبی آن ادارات در روز مراسم تشییع در مرکز استان بوشهر تعطیل است.
۲۳ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید