خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع ۴ شهید گمنام در لنگرود

تشییع ۴ شهید گمنام در لنگرود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از خاکسپاری چهار شهید گمنام طی هفته آینده در لنگرود خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفت و گویی با بیان اینکه شهدای گمنام از معجزات و مقدراتی هستند که خداوند برای ایران اسلامی پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: خاکسپاری شهدای گمنام در کشور با هدف تزریق فضای معطر شهید و شهادت در جامعه انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بالغ بر 800 نقطه از کشور پذیرای شهید گمنام دفن است، اذعان کرد: و به همین تعداد نیز در نوبت خاکسپاری هستند که این رقم بسیار بزرگی محسوب می‌شود.
جلایی از میزبانی لنگرود برای مراسم تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در هفته آینده خبر داد و افزود: تمام مدیران شهرستان در برگزاری یادمان حرم شهدای گمنام نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تدفین و مراسم شهدای گمنام اذعان کرد: موضوع خاکسپاری شهدای گمنام از حیث مکانی دارای شرافتی است که باید به آن توجه شود بنابراین نگاه دقیق‌تری را می‌طلبد.
وی ادامه داد: حرم‌های شهدای گمنام به یکی از مراکز موثر معنوی تبدیل شده است که پس از گلزار شهدا، مکانی بالاتر از حرم شهدای گمنام پیدا نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌ها می‌تواند در گمنامی انجام شود و اثرات آن بسیار بیشتر از آنچه در جراید و تریبون گفته می‌شود موثر است.

 
۲۰ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید