خانه / نمایش جزییات خبر

آمادگی کامل شهرستان دهاقان ازمیزبانی شهدای گمنام

آمادگی کامل شهرستان دهاقان ازمیزبانی شهدای گمنام
تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان دهاقان از توابع استان اصفهان در روز سه شنبه مصادف با سالگرد شهادت امام جواد (ع)

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، علیرضاقاسمیان، فرماندارشهرستان دهاقان در گفتگویی با خمول گفت: شهرستان دهاقان با همه توان خود آماده میزبانی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به مقام ومنزلت شهدا بیان داشت: شهیدان گلگون کفن ایران  اسلامی بخاطر احیای دین الهی و ارزشهای  انسانی اعتقادات و باورهای  دینی و پابرجا ماندن اعلم ولایت از هستی خویش گذشتند و فنای فی الله شدند .
آنها در دفاع  از حریم ولایت واجرای فرمان الهی امامشان سر از پا نشناختند و در مقابل دشمنان بد سیرت و تا دندان مسلح  اسلام وقرآن ایستادگی کردند ودر آتش خصم نابکار سوختند تا به جامعه بشری روشنای بخشند.
فرماندارشهرستان دهاقان گفت:شهدا غیور مردانی بودند که با زمزمه های عرفانی یا زهرا و یا مهدی و با عشق به سالار شهیدان امام حسین (ع) شب های سخت عملیات ها ، پا در عرصه خون و نبرد و حماسه نهادند و پیکرهای نازنین شان قطعه قطعه شد تا ناموس این مرز و بوم درامنیت و آسایش به سر ببرند.
اگر نبودند آن مردان بی ادعا و آن زاهدان شب و شیران روز،روبه صفتان از خدا بی خبر چه بلایی بر سر این ملت می آوردند؟! آن خناسان و شیاطین دون صفت آمده بودند تا بمانند و جای جای این میهن عزیز را اشغال نموده بودند اما غافل از اینکه مردان رشید خمینی  همچون عقابی تیزیین بر سر آنان فرود می آیند وکشور را از لوث وجود خبیث آنان پاک می سازند و اما امروز پس از بیست واندی سال از دفاع مقدس هنوز پاره های تن این ملت را عاشقانه بر دوش مان حمل می کنیم و فضای شهرمان رابه شمیم عطر شهدا مطهر می سازیم.
علیرضا قاسمیان ضمن اشاره به اقدامات شهرستان در جهت استقبال و تشییع و تدفین از 2تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس گفت: مدیریت شهر دهاقان مدتها بود که بی صبرانه و مشتاقانه متقاضی تشییع و تدفین شهدای عزیز گمنام در شهرستان به لحاظ بهره مندی معنوی از وجود این مسافران و کبوتران خونیین بال بود. به دنبال پیگیری مکرر و جلسات متعدد بحمد الله این توفیق  شامل حال مردم شریف و انقلابی این دیار شد و قرار شد تعداد 2شهید والا مقام گمنام در این شهرستان تشییع و تدفین شود.
بلافاصله ستاد هماهنگی تشییع و تدفین با حضور فرماندار و امام جمعه محترم تشکیل و کمیته های مربوط با همکاری و استقبال چشمگیر دستگاه های اجرایی برنامه ریزی گردید و مکان مشخص شده برای تدفین و تسطیح و خاکسپاری آماده سازی شد و طی جلسات انجام شده با کمیته های  مربوطه با حضور نماینده آن اداره کل در جلسه ،مقرر گردید تا مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام به گونه ای  شایسته در شهرستان  برگزار شود.
در پایان این فرمانداری بر خود لازم می داند از زحمات و تلاشهای همه مسئولان که واسطه این فیض عظیمی شدند تا این شهرستان از آثار و برکات این اولیاء خاص الهی بهره مند شوند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.
 

۲۲ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید