خانه / نمایش جزییات خبر

صبح امروز صورت گرفت/مردم کاشان با شهدای گمنام وداع کردند

صبح امروز صورت گرفت/مردم کاشان با شهدای گمنام وداع کردند
کاروان 96 شهید گمنام دفاع مقدس بعد از یک شب میهمانی در دارالومنین کاشان در میان استقبال و مشایعت گرم مردم و مسئولان این شهرستان تشییع و به‌طرف قم بدرقه شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان صبح امروز پیکر 96 شهید گمنام را از میدان جهاد این شهرستان در حالی که با گل‌های سرخ محمدی گلباران و با گلاب ناب کاشان عطرآگین کردند به‌طرف میدان معلم، بلوار شهید مطهری، میدان بسیج تشییع کردند و سپس کاروان شهدا را به‌طرف راوند، مشکات و سپس به قم و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مشایعت و بدرقه کردند.
مردم شهیدپرور کاشان، پنجشنبه شب را تا صبح امروز در مراسم "شبی با شهدا" در میدان جهاد این شهرستان ضمن برگزاري دعای کمیل و مراسم عزاداری با شهدای خود خلوت کردند و با آنها به راز و نیاز پرداختند.
این مراسم باشکوه و معنوی صبح امروز نیز با اقامه نماز جماعت صبح و برگزاری دعای روح بخش ندبه ادامه یافت و سپس نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) و سینه‌زنی فضای میدان جهاد کاشان را عطرآگین کردند.
96 شهید گلگون‌کفن در مرحله چهارم تفحص در خاک عراق از مناطق عملیاتی مجنون و فاو کشف و از طریق منطقه مرزی شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازگشته‌اند تا پیکرهای این شهدا در روز 14 خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در آغوش روح الله آرام می‌گیرند.

کاروان شهدا در شهر کاشان

کاروان شهدا در شهر کاشان

کاروان شهدا در شهر کاشان

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید