خانه / نمایش جزییات خبر

مردم نیشابور چهلم شهدای گمنام را گرامی ‌داشتند

مردم نیشابور چهلم شهدای گمنام را گرامی ‌داشتند
مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه نیشابور در چهلمین روز دفن دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با آنها تجدید پیمان کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس ، عصر دیروز در این مراسم دعای پرفیض توسل توسط مهدی سبزواری از مداحان کشوری قرائت شد.همه مردم آمده بودند تا این شهدا که گمنام هستند در نیشابور احساس غربت نکنند.
حضور همرزمان و یادگاران دوران دفاع مقدس نیز مشهود بود تا بگویند هنوز به پای ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا هستند.
حسینی‌فدروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در این مراسم از مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه و مسئولان شهرستان نیشابور که در مراسم تشییع، تدفین، هفتم و چهلم این دو شهید گمنام این دانشگاه را همراهی کردند، تشکر و قدردانی کرد.
مراسم مذکور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و با همکاری و مشارکت تیپ زرهی 21 امام رضا (ع)، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، سازمان اتوبوسرانی، اداره تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز جمعه، شورای هیئات و مجامع مذهبی شهرستان نیشابور و نیز هیئت مذهبی امام جعفر صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
۱۱ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید