خانه / نمایش جزییات خبر

برنامه استقبال از کاروان فرزندان روح الله در شهر دارالمومنین کاشان

برنامه استقبال از کاروان فرزندان روح الله در شهر دارالمومنین کاشان
در آستانه رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تشییع شهدای دوران دفاع مقدس،فرصت مناسبی برای احیای آرمان های مقدس ایشان است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان در بیان برنامه های استقبال مردم شهیدپرور کاشان از کاروان شهدای گفت: در آستانه رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تشییع شهدای دوران دفاع مقدس،فرصت مناسبی برای احیای آرمان های مقدس ایشان است.
محمدرضوان نژاد بیان داشت: که شهر دارالمومنین کاشان مفتخراست که درآستانه  ایام تاسوعا و عاشورای انقلاب اسلامی یعنی 14و15 خردادماه و ایام رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) و نیز ایام مبارک رجب و ولادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب(ع) میزبان 96 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است. وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین محترم کشوری و لشکری به ویژه بنیادحفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس که این افتخار را برای کاشان رقم زدند، برنامه های این شهر را در استقبال از این شهدای عزیز به شرح زیر بیان داشت :
مسیر ورود: ورود شهدا ازشهر نراق به طرف مشهد اردهال،جاده راوند- اردهال، بزگراه امیر کبیر،بلوار امام رضا(ع)، میدان امام رضا(ع)، میدان امام حسن(ع)، میدان جهاد.(با توجه به اعلام برنامه ها، انشاالله مراسم استقبال در روز پنجشنبه 11/3/91ساعت 19 خواهد بود.)
-  مراسم شبی با شهدا و برگزاری دعای کمیل درمیدان جهاد ساعت9:30شب.
- برگزاری دعای ندبه در کنار کاروان فرزندان روح الله(ره) در روز جمعه12/3/91 پس از نماز صبح.
- بدرقه کاروان شهدا پس از دعای ندبه از میدان جهاد به طرف میدان معلم- بلوار شهید مطهری- میدان ولی عصر(مدخل شهر)- میدان قطب راوند به طرف شهر مقدس قم.
 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان در پایان بیان داشت که در مسیر استقبال از کاروان در جاده راوند، در کنار مزار شهدای گمنام مراسم کوتاهی نیز برگزار می شود. وی گلباران وعطرافشانی کاروان فرزندان روح الله با گل وگلاب کاشان را از برنامه های ویژه استقبال از این کاروان اعلام کرد و گفت: از عموم مردم به ویژه مردم شهیدپروراصفهان وکاشان و آران بیدگل دعوت می شود که با حضور خود در استقبال از این کاروان بیعت خود را با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید کنند.
 
۱۰ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
ilia.naraghi
۱۳۹۱/۰۳/۱۱ Iran
5
0
0

فردا صبح شهدای گمنام در شهر نراق هستند. دل در دل نراقی ها نیست. همه میخواهند یه جوری در مراسم استقبال سهیم باشند. اللهم ارزقنا توفیق الشهاده بحق علی بن موسی الرضا خدایا اگر شهید شدم بزار گمنام باشم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید