خانه / نمایش جزییات خبر

خمین از بوی یاران امام(ره) عطرآگین شد

خمین از بوی یاران امام(ره) عطرآگین شد
با ورود کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به شهر امام راحل، خمین از بوی عطر یاران امام(ره) عطرآگین شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، دیروز حضور کاروان «فرزندان‌روح‌الله در آغوش روح‌الله» در زادگاه امام (ره) فضای این شهر را به عطر کربلای معلی معطر ساخت.
این کاروان با استقبال پرشور مردم خمین مواجه شد و استقبال تاریخی و باشکوه مردم از این کاروان حماسه‌ای بزرگ را رقم زد. مردم شهیدپرور شهر امام(ره) که برای استقبال از این کاروان لحظه‌شماری می‌کردند، 15 کیلومتر را برای استقبال از شهدا پیاده پیمودند و با مشاهده کاروان شهدا به آن ملحق شدند.
  مردم شهیدپرور این شهرستان اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ پس از ساعت‌ها انتظار در خیابان‌های شهر با نثار شاخه‌های گل و گلاب‌افشانی به استقبال یاران امامشان آمده و به لاله‌های بی‌نشان خوش‌آمد گفتند.
استقبال پرشور و بی‌سابقه مردم خمین از کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام موجب کندی حرکت این کاروان شد.حضور هزاران نفری مردم خمین از این کاروان باعث شد کامیون‌های حامل پیکر پاک شهدا به کندی حرکت کرده و عبور از میدان 15 خرداد تا بیت قدیمی امام(ره) که چند متر بیشتر نیست، ساعت‌ها به طول بکشد.
مردم ولایتمدار شهرستان خمین در مسیرهای حرکت پیکر مطهر این شهدا به نوحه‌سرایی و سینه‌زنی پرداخته و این کاروان را همراهی کردند.
 مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان با استقبال وصف‌ناشدنی خود از این کاروان بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رساندند.
مردم همیشه در صحنه شهرستان خمین که با استقبال بی‌نظیر خود از کاروان فرزندان امام(ره) بیعت دوباره با شهدا و امام راحل(ره) را به نمایش گذاشتند از شهدا خواستند برایشان دعا کنند. استقبال‌کنندگان از کاروان شهدا به محض نزدیک شدن به خودروهای حامل پیکر شهدا بر روی تابوت‌ها یادگاری نوشته و از شهدا طلب شفاعت و دعا کردند.
مردم شهیدپرور و شهید دوست شهرستان خمین که با استقبال باشکوه از کاروان شهدا قدردانی خود از شهدا را بار دیگر به نمایش گذاشتند، با چسباندن کودکان، چفیه‌ها و  چادر‌ها به غبار تابوت شهدا آنها را متبرک کردند.
مردم خمین امروز با استقبال بی‌نظیر خود از کاروان شهدا عشق و علاقه خود را به شهدا و امام شهدا ثابت کردند.کاروان 96 شهید بی‌نشان دوران دفاع مقدس امشب در بیت ‌قدیمی امام(ره) توقف کرده و مهمان بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهند بود.
امشب مراسم شبی با شهدا با حضور مردم و مسئولان شهرستان خمین برگزار خواهد شد تا فردا صبح این کاروان با حضور مردم به سمت محلات بدرقه شود.
۱۰ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید