خانه / نمایش جزییات خبر

مردم قم برای استقبال از کاروان شهدای گمنام آماده می‌شوند

مردم قم برای استقبال از کاروان شهدای گمنام آماده می‌شوند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کاروان شهدای گمنام در روز جمعه 12 خرداد ماه از شهر قم عبور می‌کند و هماهنگی‌های لازم برای استقبال مردم از این کاروان صورت گرفته است.
 یه گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری با اشاره به فرا رسیدن ایام 14 و 15 خرداد ماه اظهار داشت: در سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان، فضاهای شهری به خوبی آماده شده و تمام ظرفیت‌های استان برای میزبانی از زائران به کار گرفته شده است.
وی با اشاره به عبور کاروان شهدا از قم عنوان کرد: این کاروان در روز جمعه 12 خرداد ماه از شهر قم عبور می‌کند و هماهنگی‌های لازم برای استقبال مردم از این کاروان صورت گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان داشت: این کاروان ساعتی را در جوار حرم فاطمه معصومه(س) توقف کرده و سپس به سمت مرقد امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد.
حجت‌الاسلام عرب‌انصاری گفت: کاروان تشییع شهدای گمنام با نام «فرزندان روح‌الله، در آغوش روح‌الله» همزمان با سالروز فتح خرمشهر حرکت خود را آغاز کرده و در 14 خرداد در جوار مرقد امام خمینی(ره) تشییع می‌شود.
وی تصریح کرد: زمینه‌های لازم برای تشییع باشکوه و میزبانی شایسته از کاروان این شهدا در قم باید فراهم شود.
حجت‌الاسلام عرب انصاری همچنین ابراز داشت: مرقد مادر و عمه امام خمینی(ه) در قم همزمان با سالگرد رحلت ایشان رونمایی می‌شود.
۹ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید