خانه / نمایش جزییات خبر

مردم شهید‌پرور اراک با کاروان 96 شهید گمنام وداع کردند

مردم شهید‌پرور اراک با کاروان 96 شهید گمنام وداع کردند
آیین وداع با کاروان 96 شهید گمنام صبح امروز در فضایی معنوی و با حضور مردم شهید‌پرور و مومن اراک در میدان سرداران اراک برگزار شد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، در این آیین معنوی مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان اراک پس از یک شب میهمان نوازی و بودن در کنار شهدای گمنام طی آیین ویژه‌ای با این کبوتران خونین بال وداع کردند و از شهدا خواستند تا شفیع آنها در روز قیامت باشند.
در این مراسم معاون سیاسی استاندار مرکزی، فرماندار اراک، نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، رئیس تبلیغات اسلامی، خانواده شهدا و مردم ولایت مدار و شهید پرور اراک حضور داشتند.
در آیین وداع با شهدای خونین بال مردم همیشه در صحنه اراک با گلاب، شاخه‌های گل، قرائت قرآن و یا حسین‌(ع) یا حسین(ع) گفتن و جاری شدن سیل اشک کاروان 96 شهید گمنام را به شهر امامشان بدرقه کردند.
کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام دفاع مقدس روز گذشته در میان خیل عظیم جمعیت که در باورها نمی‌گنجد وارد اراک شد و پس از عبور از خیابان‌های شهر برنامه‌های ویژه‌ای از جمله آیین شبی با شهدا، قرائت جوشن کبیر و زیارت عاشورا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.
پیکرهای پاک این شهیدان در قالب کاروان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله، با عبور از پنج استان و 19  نقطه میعادگاهی به حرم مطهر امام راحل انتقال داده می‌شوند.
۹ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید