خانه / نمایش جزییات خبر

عبور کاروان شهدا از لرستان آثار تربیتی، اخلاقی و اجتماعی فراوانی را به جا می‌گذارد

عبور کاروان شهدا از لرستان آثار تربیتی، اخلاقی و اجتماعی فراوانی را به جا می‌گذارد
عبور کاروان شهدا از لرستان آثار تربیتی، اخلاقی و اجتماعی فراوانی را به جا می گذارد، افزود: مکتب شهدا، مکتب عشق و ایثار بوده و سازنده است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسم بدرقه کاروان شهدای گمنام در خرم‌آباد که یک‌شنبه هفتم خرداد برگزار شد، با اشاره به این‌که عبور کاروان شهدا از لرستان حیات دوباره به استان داد، گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان ما هستند.
وی با اشاره به این‌که امروز فضای استان و شهر ما عطر شهدا را به خود گرفته است، اظهار داشت: امروز حیاتی دوباره به شهر داده شد و جامعه ما را زنده کرد.
حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان این‌که کسانی که به زیارت این شهدا آمدند در ماه رجب عمره رجبیه را به جا آوردند، یادآور شد: مردمی که به زیارت شهدا آمدند ثواب حج مقبول را برده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که وجود شهدا مایه خیر و برکت است، ادامه داد: زیارت شهدا اعلان بیعت با شهدا و آرمان‌های آنها است.
حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر این‌که عبور کاروان شهدا از لرستان آثار تربیتی، اخلاقی و اجتماعی فراوانی را به جا می‌گذارد، افزود: مکتب شهدا، مکتب عشق و ایثار بوده و سازنده است.
وی با بیان این‌که عبور کاروان شهدا یادآور جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: مردم لرستان با حضور پرشور در استقبال از شهدا و تجدید پیمان با آنها رسالت خود را انجام دادند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که زیارت شهدا در حقیقت بصیرت بخشی است، اظهار داشت: شهدا با تبعیت از ولایت جان خود را در راه خدا دادند.
حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر این‌که در جبهه ولایت نیاز به ایثار و ایستادگی است، افزود: آنچه که مهم است امروز راه دین هموار است و راه شهدا بعد از دوران دفاع مقدس هنوز ادامه دارد.
وی با بیان این‌که شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس در اوج بصیرت و معرفت بودند، ادامه داد: این تقدیر است که هرگاه جامعه دچار سستی شود شهدا به جامعه روحیه اخلاص و ایستادگی بدهند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: دستاورد رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حاکمیت اسلام و تداوم انقلاب است.
حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه خون شهیدان است که در سایه شهادت و جهاد به دست آمده است.
وی با بیان این که امروز وظیفه ما این است که قدر شهدا را بدانیم و در راه ولایت‌مداری ثابت قدم بمانیم، تصریح کرد: شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که امروز جوانان ما گرداگرد شهیدان می‌چرخند و با آنها پیمان بسته‌اند که پرچمشان را زمین نگذارند، یادآور شد: شهدا امروز بشارت می‌دهند به آینده اسلام و انقلاب و امید تازه ای را به جامعه می‌دهند.
حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر این‌که شهدا پاک هستند و بالاترین درجه نیکی را دارند، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ارزش‌های شهدا و انقلاب در جامعه کم‌رنگ شود.
وی با بیان این‌که وصیت شهدا این است که از امام و رهبری دست نکشیم، افزود: الگوی جوان امروز ما باید این شهدا باشند و ادامه دهنده راه آنها باشند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پایان از استقبال پرشکوه مردم پل‌دختر و خرم‌آباد از کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس تشکر کرد.
۹ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید