خانه / نمایش جزییات خبر

فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود

فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود
فرماندار دشتستان گفت: فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، غلامحسین خسروی  در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام شبانکاره اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شرایطی که دشمنان سعی در تحریف و وارونه جلوه‌ دادن این حقایق دارند یکی از وظایف مهم مسئولان است.
فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد انحراف فکری در میان جوانان ایران اسلامی یکی از اهداف دشمنان است که با استفاده از ابزار تبلیغاتی و شیوه‌های جنگ نرم در این راستا گام برمی‌دارند و در این میان مسئولان باید شرایط مقابله با اهداف دشمنان را هموار کنند و جوانان نیز باید با بصیرت و هوشیاری در برابر برنامه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
خسروی بصیرت و شناخت سره از ناسره را یکی از ویژگی‌های شهدای گرانقدر دانست و ابراز داشت:‌ بصیرت یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی و نبرد مقدس است و ایشان در تمامی مراحل زندگی با بصیرت و شناخت کامل و عمیق دست به انتخاب صحیح زده‌اند و امروز کسب بصیرت و بصیرت‌افزایی از وظایف مهم مردم و مسئولان در جامعه است.
وی اضافه کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با سیره زندگی شهدا از طریق مطالعه و آشنایی جوانان با وصیت‌نامه و سیره زندگی شهدا امکان‌پذیر خواهد بود و مراکز فرهنگی و آموزشی و در رأس آن آموزش و پرورش باید شرایط آشنایی جوانان با وصیت‌نامه‌های شهدا را هموار کند.
این مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین عامل مصون ماندن جوانان ایران اسلامی از برنامه‌های شوم دشمنان دانست و اذعان داشت: امروزه مهم‌ترین عامل مصونیت جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، انتقال آموزه‌های شهیدان به این نسل و نسل‌های دیگر است.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: امروز به برکت خون مطهر این شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ملت ایران تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنه سیاسی، اقتصادی و هسته‌ای نقش بر آب می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی مسئولان شهرستان دشتستان برای ایجاد فضای فرهنگی در کنار یادمان شهدای گمنام شبانکاره بیان داشت‌: برای ایجاد یک فضای فرهنگی در کنار یادمان شهدای گمنام شبانکاره مبلغ 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.
خسروی یادآور شد: پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس 19 بهمن ماه سال 1385 در شهر شبانکاره به خاک سپرده شد و برای ساخت یادمان شهدای گمنام شبانکاره یک میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.
۹ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید