خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد

یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد
در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس،  یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره بعد از ظهر دیروز مورخ 8/3/91 با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر، فرماندار دشتستان و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش شبانکاره در این شهر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در آئین افتتاح این یادمان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است و زمینه‌ساز عزت و سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی سطوح ملی و بین‌المللی خواهد شد و امروز تمامی مسئولان در این رابطه وظایف سنگینی بر عهده دارند.
احمد موحد اظهار داشت: دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی دنیای کفر و استکبار امروز سعی در ایجاد رخنه و شکاف در افکار جوانان ایران اسلامی دارند و آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس دشمنان را در تحقق خواسته‌ها و نیات شومشان ناکام می‌گذارد.
وی افزود: همه باید تلاش کنند که در کنار یادمان شهدای گمنام یک فضای کاملا فرهنگی ایجاد شود و از این فضا و محیط فرهنگی باید برای آشنایی بیش از پیش جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با سیره زندگی و اهداف والای شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی بهره جوییم.
موحد با تاکید بر آنکه هدف از ساخت یادمان شهدا انعکاس عطر و بوی شهادت در میهن اسلامی است خاطر نشان کرد: ساخت یادمان شهدای گمنام تنها با هدف ایجاد یک قبرستان جدید نیست بلکه هدف اصلی آن پراکندن عطر و بوی شهادت در سراسر میهن اسلامی است.
این مسئول با تاکید بر آنکه مردم استان بوشهر مردمی شهیدپرور و ایثارگر هستند و همواره در برابر طاغوت از مرز و بوم اسلامی دفاع کرده‌اند بیان داشت: وجود 76 مزار شهید گمنام در 20 نقطه استان بوشهر نشان از عشق و دلدادگی مردم این استان به فرهنگ شهادت و ایثارگری است.
۹ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۱
girl
۱۳۹۱/۰۴/۱۰ Iran
5
0
0

عالی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید