خانه / نمایش جزییات خبر

کاروان شهدا حیات دوباره به لرستان داد/ مکتب شهدا سازنده است

کاروان شهدا حیات دوباره به لرستان داد/ مکتب شهدا سازنده است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه عبور کاروان شهدا از لرستان حیات دوباره به استان داد، گفت: شهدا بهترین الگو برای جوانان ما هستند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی صبح یکشنبه در مراسم تشییع پیکر 96 شهید دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز فضای استان و شهر ما عطر شهدا را به خود گرفته است، اظهار داشت: امروز حیاتی دوباره به شهر داده شد و جامعه ما را زنده کرد.
وی با بیان اینکه کسانی که به زیارت این شهدا آمدند در ماه رجب عمره رجبیه را به جا آوردند، یادآور شد: مردمی که به زیارت شهدا آمدند ثواب حج مقبول را برده اند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه وجود شهدا مایه خیر و برکت است، ادامه داد: زیارت شهدا اعلان بیعت با شهدا و آرمانهای آنها است.
حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه عبور کاروان شهدا از لرستان آثار تربیتی، اخلاقی و اجتماعی فراوانی را به جا می گذارد، افزود: مکتب شهدا، مکتب عشق و ایثار بوده و سازنده است.
وی با بیان اینکه عبور کاروان شهدا یادآور جانفشانی های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: مردم لرستان با حضور پرشور در استقبال از شهدا و تجدید پیمان با آنها رسالت خود را انجام دادند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه زیارت شهدا در حقیقت بصیرت بخشی است، اظهار داشت: شهدا با تبعیت از ولایت جان خود را در راه خدا دادند.
حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه در جبهه ولایت نیاز به ایثار و ایستادگی است، افزود: آنچه که مهم است امروز راه دین هموار است و راه شهدا بعد از دوران دفاع مقدس هنوز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس در اوج بصیرت و معرفت بودند، ادامه داد: این تقدیر است که هرگاه جامعه دچار سستی شود شهدا به جامعه روحیه اخلاص و ایستادگی بدهند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: دستاورد رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حاکمیت اسلام و تداوم انقلاب است.
حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه خون شهیدان است که در سایه شهادت و جهاد به دست آمده است.
وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما این است که قدر شهدا را بدانیم و در راه ولایتمداری ثابت قدم بمانیم، تصریح کرد: شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز جوانان ما گرداگرد شهیدان می چرخند و با آنها پیمان بسته اند که پرچمشان را زمین نگذارند، یادآور شد: شهدا امروز بشارت می دهند به آینده اسلام و انقلاب و امید تازه ای را به جامعه می دهند.
حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه شهدا پاک هستند و بالاترین درجه نیکی را دارند، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ارزشهای شهدا و انقلاب در جامعه کمرنگ شود.
وی با بیان اینکه وصیت شهدا این است که از امام و رهبری دست نکشیم، افزود: الگوی جوان امروز ما باید این شهدا باشند و ادامه دهنده راه آنها باشند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان از استقبال پرشکوه مردم پلدختر و خرم آباد از کاروان شهدای هشت سال دفاع مقدس تشکر کرد.
۸ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید