خانه / نمایش جزییات خبر

تجلیل از شهدای گمنام در حقیقت تجلیل از ارزشهای الهی است

تجلیل از شهدای گمنام در حقیقت تجلیل از ارزشهای الهی است
برگزاری یادواره شهدای گمنام نقش ارزنده ای در تفکر مردمی وارد که باید برای استمرار آن تلاش کرد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، داود ایوبی در حاشیه سومین مراسم خاکسپاری شهدای گمنام صفاشهر افزود : تجلیل از شهدای گرانقدر گمنام در حقیقت تجلیل از ارزشهای الهی است و تکریم و ارزش نهادن به جایگاه به جایگاه شهید باید در دایره اعتقادی نسل های آینده نیز قرار گیرد از مواردی می باشد که باید به گونه درست و منطقی به آن ارج گذاشته شود زیرا مقام شهدا به قدری رفیع و بلند مرتبه است که به فرموده قرآن ما انسانها ی  زنده آن را درک نمی کنیم.
وی گفت : تبعیت از ولایت فقیه را باید از شهدا درس بگیریم که هدف آنها نیز ابقای نهضت و رفتن به مسیر امامت و ولایت امامان معصوم (ع) بوده است
داود ایوبی ابراز داشت : با شناخت شهدایی که نمونه همه مظلومیت ها ، عظمت، پاکی و اخلاص و نیز الگوی ارزشهای یک مکتب اسلامی بودند می توان راه و مسیر واقعی را مشخص کرد.
در این مراسم با شکوه برام زاده هم سنگر شهید جهان آرا سخنرانی نمود.
وی ضمن ذکر خاطراتی از جان فشانی های رزمندگان اسلام در فتح خرم شهر به بیان سختیهای دوران اولیه جنگ پرداخت و گفت : آنچه موجب فتح خرم شهر شد روحیه بالای رزمندگان اسلام و ولایتمداری آنها بود در غیر این صورت امکان این چنین نبرد فاتحانه با وجود انواع و اقسام تسلیحات ارتش رژیم بعث نبود
همسنگر شهید جهان آرا در فتح خرم شهر افزود : خیانت بنی صدر خائن در طول سالهای اولیه جنگ ضرباتی مهلک بر دفاع جانانه ملت بزرگ ایران وارد نمود که با هشیاری  امام امت و مردم سلحشور این توطئه خطرناک نیز نقش بر آب شد.
گفتنی است در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا و مداحان و سخنرانان به ذکر عصمت های ائمه معصومین و شهدای انقلاب پرداختند.
شهرستان خرم بید در شمال استان فارس 221 شهید تقدیم  نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودو 4 شهید والامقام گمنام در شهرهای صفاشهر و قادرآباد مدفون می باشند.

۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید