خانه / نمایش جزییات خبر

پنجمین یادواره شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد
پنجمین یادواره شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان چهارم خرداد در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از دانشجو، علی محمد نایینی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) چهارم خرداد در پنجمین یادواره شهدای گمنام و دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان تصریح کرد: امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس اعتماد به نفس مردم را بالا برد.
وی با اشاره به رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) افزود: امام(ره) طراحی نظامی عراقی ها و انسجام دشمنان را به هم ریخت و تهدیدات استراتژیک را به یک فرصت تاریخی تبدیل کرد و در دوران جنگ نقش و جایگاه مردم بر هیچ کس پوشیده نیست و هنر امام (ره) این بود که جنگ هشت ساله را اعتقادی کرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه 1200 کانون تفکر در غرب شکل گرفته و مدیریت فکری جوامع غربی را عهده دارند، بیان داشت: ما نیز در این زمینه برنامه ریزی و تلاش داشته باشیم.
حجت الاسلام علی حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد کرمان گفت: تدفین شهدا در دانشگاه و احداث بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان آثار معنوی فوق العاده ای به جای گذاشته است.
وی افزود: امروز پیوندی که بین یادمان شهدا و دانشجویان برقرار شده و این بناها را به متبرک ترین نقاط دانشگاه ها تبدیل کرده و یاد و خاطره امام و شهیدان همواره در مراکز علمی زنده است.
گفتنی است، در پایان این مراسم توسط پورشیخ از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دعای کمیل قرائت شد و اعضای هیئت شهدای بیت الله الحرام کرمان و دانشجویان شرکت کننده در سوگ امام هادی(ع)به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند.
 
۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید