خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم افتتاح «سردر» یادمان شهدای گمنام کلکچال برگزار شد

مراسم افتتاح «سردر» یادمان شهدای گمنام کلکچال برگزار شد
در این مراسم که جمعی از مسئولان،‌ بسیجیان‌ و خانواده‌های شهدا حضور داشتند گروه رزم نوازان نیروی انتظامی مراسم نثار تاج گل بر مزار هشت شهید گمنام کلکچال را اجرا کردند.
  به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از ایسنا، در این مراسم سردار داوود غیاثی‌راد معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، از رسانه‌ها به خاطر پرداختن مطلوب به اخبار این روز تقدیر کرد.
وی همچنین با اشاره به حضور کاروان 96 شهید دفاع مقدس در شهرهای مختلف که از خوستان راهی تهران شده است، گفت: مردم شهرهای محل عبور این کاروان ضمن استقبال از این شهیدان، بار دیگر با آرمان‌‌های شهیدان و ولایت بیعتی دوباره می‌بندند و از فرزندان امام خمینی (ره) استقبال می‌کنند.
در این مراسم از سرهنگ غلامی مسئول یادمان کلکچال تقدیر شد و مهندس دانشی‌راد، معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از روند ساخت سردر یادمان کلکچال گزارشی ارائه کرد.
حضور بسیجیان در این مراسم و تزئین مسیر منتهی به یادمان شهدای کلکچال، هیئات مذهبی و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی از نکات جالب این مراسم بود.
۶ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید