خانه / نمایش جزییات خبر

استان مرکزی آماده استقبال از کاروان شهدا است

استان مرکزی آماده استقبال از کاروان شهدا است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از آمادگی کامل این استان برای استقبال از کاروان 96 شهید دوران دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، علی جلالی‌فراهانی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با ارگان‌ها و ادارات استان به منظور استقبال باشکوه از این کاروان در استان به عمل آمده است و این استان بی‌صبرانه آماده استقبال از کاروان شهدا است.
وی با بیان اینکه این کاروان با عنوان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله هشتم خرداد ماه وارد استان مرکزی می‌شوند تصریح کرد: بدون شک مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با استقبال با شکوه خود از این کاروان بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات می‌رسانند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهدا در مرحله چهارم تفحص در خاک عراق از مناطق عملیاتی مجنون و فاو کشف شده است بیان داشت: حرکت این کاروان همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر از خونین شهر آغاز شده و هشتم خردادماه میهمان مردم پنج شهر استان مرکزی خواهند بود.
جلالی‌فراهانی گفت: این کاروان بعد از اهواز از شهرهای شوش، دزفول، اندیمشک و پادگان دوکوهه، پل‌دختر، معمولان، خرم‌آباد، دورود و بروجرد عبور کرده و با ورود به استان مرکزی میهمان مردم شهرهای شازند، اراک و خمین و محلات و دلیجان خواهند بود.
وی برگزاری مراسم شبی با شهدا و ختم قرآن و دعای توسل را از برنامه‌های جنبی این کاروان عنوان کرد و ادامه داد: کاروان فرزندان روح‌الله از استان مرکزی به سمت قم و از آنجا به تهران حرکت کرده و در 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، در آغوش روح‌الله آرام خواهند گرفت.
۶ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید