خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام اردکان برگزار می شود

یادواره شهدای گمنام اردکان برگزار می شود
فرماندار اردکان از برگزاری یادواره شهدای گمنام و روستای ترک آباد اردکان در روز سوم خردادماه خبر داد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از مهر ، احمد کمالی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در اردکان از برگزاری مراسم یادواره شهدای گمنام و شهدای روستای ترک آباد اردکان در روز سوم خردادماه خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با حضور خانواده شهید احمدی روشن و در محل مقبره شهدای گمنام اردکان برگزار خواهد شد.
وی بر برگزاری جلسات سخنرانی سرداران و یادگاران دوران دفاع مقدس در دبیرستان ها و دانشگاه ها در این ایام تاکید کرد و افزود: شرکت نوجوانان و جوانان در این جلسات و مراسم، باعث کشف بسیاری از حقایق ناگفته دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب خواهد شد.
کمالی عنوان کرد: چنانچه این حقایق با شیوه های نو و بدیع بیان شود، شاهد کاهش مشکلات روانی و آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
وی با اشاره به بخشی از دلاوری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: صدام چنان از تصرف خرمشهر به خود مغرور شده بود که در پیامی تلویزیونی اعلام کرد اگر ایرانی ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند شهر بصره را به آنان خواهم داد.
کمالی اظهار داشت: پشت صدام به آمریکا و غرب گرم بود و فکر می کرد با همراهی متحدانش می تواند ایران را نیز به تصرف درآورد اما رزمندگان و بسیجیان با تکیه بر یاری خداوند و گوش سپردن به رهنمودهای امام راحل با دست خالی و با تجهیزات و تسلیحات اندکی که در اختیار داشتند رودروی دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.
۲ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید