خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان دو شهید گمنام بهاباد ساخته می‌شود

یادمان دو شهید گمنام بهاباد ساخته می‌شود
فرماندار بهاباد ابراز امیدواری کرد که کلنگ ساخت یادمان دو شهید گمنام این شهرستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به زمین زده شود.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدرضا هدائی که در نشست پیگیری ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان بهاباد در محل فرمانداری سخن می‌گفت، اظهار داشت: از مسئولین کشوری و استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خاطر آماده کردن شرایط حضور این دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان بهاباد قدردانی کرد. وی خواستار برپایی یادمانی شایسته و درخور شأن این شهدای والامقام بر روی مزار آنان شد و در ادامه ارادت وصف ناشدنی مردم از حضور شهدای گمنام در شهرستان را ستود و گفت: مردم با حضور مداوم خود بر سر مزار شهدای گمنام و برگزاری مراسمات مختلف ملی و مذهبی در حرم این شهداء و همچنین پیگیری جدی جهت ساخت یادمان، ارادت خود را به شهدا نشان دادند و این موجب شده است که هر کسی به مزار مطهر این جان برکفان وارد می‌شود حیات و سرزندگی را در آنجا احساس کند.
 "هدایت ا‌لله بنی فاطمه" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد نیز از مسئولین و مردم شهرستان بهاباد به خاطر استقبال کم نظیر از شهدای گمنام تقدیر و اظهار کرد: در بازدیدی که از قبور مطهر شهدای گمنام داشتیم، حیات و سرزندگی را در آنجا احساس کردیم و این نشان می‌دهد که مردم بهاباد همانطور که در تشییع و دیگر مراسمات شهدای گمنام صحنه‌های به یادماندنی خلق کردند، همچنان یاد و خاطره این گلگون کفنان را زنده نگه داشته‌اند.
 وی پیگیری مسئولین جهت احداث یادمان بر مزار مطهر شهدای گمنام را ستود و گفت: برای احداث این یادمان با چند مشاور مطرح مذاکره و طرح‌های آنان جمع آوری شده است و پس از تأیید مسئولین مربوطه در شهرستان، ساخت آن شروع خواهد شد.

 

 

۱ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید