خانه / نمایش جزییات خبر

نشست عصری با شهید گمنام در اراک برگزار می‌شود

نشست عصری با شهید گمنام در اراک برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری نشست عصری با شهید گمنام در روز سوم خرداد ماه در اراک خبر داد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در میدان مقاومت اراک و مقابل موزه نیمه کاره دفاع مقدس اراک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همزمان با سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی 10 یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: در اراک  یادواره شهدای حوزه شهید بهشتی و شهدای منطقه صفری چهارم خرداد با حضور خانواده‌های شهدا به ترتیب در خیابان طالقانی و شهید صفری برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افتتاح فاز اول دی‌کلینیک ثارالله، برپایی نمایشگاه ایثار و مقاومت در روستای نظم‌آباد اراک، سخنرانی فرماندهان عملیات بیت‌المقدس در مدارس، بررسی نقش اعتقادات رزمندگان در این عملیات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تیپ 71 روح‌الله، برگزاری همایش بررسی ابعاد سیاسی امام خمینی (ره)، برگزاری نمایشگاه کتاب و سوگواره هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در استان به شمار می‌رود.
گلشن‌زاده شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه، گلباران بیت امام خمینی (ره)، برپایی نمایشگاه فتح خرمشهر، برگزاری همایش جنگ نرم، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و... را از دیگر برنامه‌های سپاه استان به مناسبت سوم خرداد عنوان کرد.
۱ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید