خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع 96 شهید دوران دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور

تشییع 96 شهید دوران دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور
به مناسبت سی امین سالگرد آزادسازی خرمشهر، پیکر 96 شهید دوران دفاع مقدس، تفحص شده در عراق با حضور رئیس جمهور مقابل مسجد جامع این شهر تشییع خواهد شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، علیزاده حداد در اهواز، گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران که از اول تا سوم خردادماه برگزار می شود، پیکر مطهر96شهید دوران دفاع مقدس تفحص شده در خاک عراق با حضور رئیس جمهور مقابل مسجد جامع این شهر تشییع خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان خاطرنشان کرد: پیکر این شهدا ساعت 7 صبح روز سوم خردادماه از میدان مقاومت تا مسجد جامع خرمشهر تشییع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امسال سی امین سالگرد آزادسازی خرمشهر است، تصریح کرد: در سومین روز برگزاری این یادواره رئیس جمهور مقابل مسجد جامع این شهر به سخنرانی خواهد پرداخت.
علیزاده اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر با اجرای بیش از 100 برنامه، متفاوت با سال های گذشته خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خوزستان افزود: در افتتاحیه این یادواره که روز دوشنبه، اول خردادماه برگزار می شود، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سالن شهدای خرمشهر واقع در نمایشگاه منطقه آزاد اروند سخنرانی خواهد کرد.
وی در پایان حضور بیش از 200 رزمنده دوران دفاع مقدس، تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان و برگزاری رزمایش مردان زمینی را از دیگر برنامه های این کنگره عنوان کرد.

 

۱ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید