خانه / نمایش جزییات خبر

نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران برگزار می‌شود
امام جمعه موقت گچساران گفت: به همت دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، نخستین یادواره شهدای گمنام گچساران چهارم خردادماه برگزار می‌شود.
  به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی ظهر دیروز اظهار کرد: شهدا ریشه و اساس تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قطره قطره خون شهدا ثبات، پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.
* فراموشی اهداف شهدا سبب افتادن در سراشیبی سقوط می‌شود
 کرمی با بیان اینکه در نظام اسلامی شهید زنده بوده و شهادت همیشه وجود دارد، افزود: شهادت مرز و جغرافیا نمی‌شناسد همیشه و همه جا اتفاق می‌افتد.
وی تصریح کرد: جوانان ما در جنگ هشت ساله و تحمیلی دنیای استکبار جانفشانی کردند و امروز نیز در راه پیشرفت علمی و هسته‌ای ایران اسلامی شهادت را افتخاری مقدس می‌دانند.
کرمی شهدا را ولایتمدارترین و وفادارترین افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: فراموشی یاد و خاطر شهدا و عدم درک اهداف عالی و مقدس آنها سبب دوری از اصل انقلاب و افتادن در سراشیبی سقوط می‌شود.
امام جمعه موقت گچساران و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری مراسم‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در مناسبت‌های مختلف و ترویج و گسترش فرهنگ شهادت و بیان اندیشه و اهداف شهدا را برای نسل امروزی لازم و ضروری دانست و از مسئولان خواست تا در این زمینه کوتاهی نکنند.
کرمی با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران گفت: اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران با حضور سخنران کشوری سردار نوعی‌اقدم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و با مداحی استاد محمدحسن کردی از مداحان برتر کشوری از خوزستان و نیز با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: پخش کلیپ شهدا، روایت خوانی، بیان خاطرات شهدا از زبان خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم معنوی است.
* دعوت برای حضور عموم مردم در اولین یادواره شهدای گمنام گچساران
رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: مراسم اولین یادواره شهدای گمنام در گچساران پنج‌شنبه چهارم خرداد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جوار مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار می‌شود.
کرمی از عموم مردم انقلابی و ولایت‌مدار گچساران خواست تا با شرکت در این مراسم یک بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.
وی یادآور شد: سرویس ایاب و ذهاب از مرکز شهر به سمت دانشگاه و بالعکس برای عموم مردم آماده و مهیا است.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید