خانه / نمایش جزییات خبر

گلزار شهدای گمنام نگین درخشان ورامین است

گلزار شهدای گمنام نگین درخشان ورامین است
شهردار ورامین با اشاره به ویژگی‌های مجموعه شهدای گمنام گفت:‌ مجموعه گلزار شهدای گمنام، نگین درخشان شهر ورامین است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، رضا کارخانه دیروز در گفت‌وگویی در جنوب استان تهران، از افتتاح مجموعه گلزار شهدای گمنام شهر ورامین خبر داد و گفت: به‌زودی این مجموعه به‌عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین گلزارهای شهدای گمنام کشور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار ورامین افزود: شهدا افتخارات این نظام و کشور بوده و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها وظیفه ما است. در نشر اندیشه و آرمان‌های والای آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به پروژه عمرانی مجموعه گلزار شهدای گمنام این شهر خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام، افتخار و نگین درخشان منطقه ورامین بوده و از همین رو طرح احداث مجموعه فرهنگی و مذهبی این گلزار را در چند فاز طراحی و فعالیت عمرانی آن را از سال 1388 آغاز کردیم.
کارخانه عنوان کرد: با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال، در سه فاز، مستحد ثاتی از جمله گنبد و بنای گلزار، خانه عالم، سر درب ورودی، کف‌سازی محوطه، سرویس بهداشتی، سالن دار‌القرآن، حسینیه ثارالله احداث شده است.
شهردار ورامین در پایان خاطرنشان کرد: گلزار شهدای گمنام ورامین رنگ و بوی شهر ورامین را دگرگون و معطر ساخته و این مجموعه فرهنگی، نگین درخشان شهر ورامین شده است.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید