خانه / نمایش جزییات خبر

ادای احترام مسئولان کانون های مساجدکشور به مقام شامخ شهدای گمنام

ادای احترام مسئولان کانون های مساجدکشور به مقام شامخ شهدای گمنام
مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور صبح امروز (۳۰ اردیبهشت) با حضور در تپه نورالشهدای گرگان به مقام شامخ شهدای گمنام این محل ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، همزمان با برگزاری گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستادعالی کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور به همراه مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مسئولان و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صبح امروز (30 اردیبهشت) با حضور در تپه نورالشهدای گرگان نسبت به مقام شامخ شهدای گمنام این محل ادای احترام کردند.
 در این مراسم، مهمانان شرکت کننده در گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اهداء دسته گل به پاس حماسه های دلاورانه شهدای دفاع مقدس، قرائت فاتحه و ذکر آیاتی چند از کلام الله مجید نسبت به مقام والای شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس به مقام شامخ شهدای گمنام این محل ادای احترام کردند.
 بر اساس این گزارش، گروه موزیک لشکر 30 پیاده گرگان نیز به اجرای برنامه در وصف شهدا پرداختند.
 هشت شهید گمنام در تپه نورالشهدای ناهارخوران گرگان آرمیده اند. 

گردهمایی مسئولان ستادی و استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور صبح امروز (30 اردیبهشت) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان کار خود را آغاز می کند.
 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید