خانه / نمایش جزییات خبر

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهر قیر

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهر قیر
مزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدای قیروکارزین توسط بانوان این شهرستان و با حضور جمع بسیاری از بانوان قیروکارزینی غبارروبی و عطرافشانی شد.
  به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهر قیر توسط بانوان این شهرستان و با حضور گسترده آنان از بخش‌های مختلف قیروکارزین به همراه قرائت حدیث شریف کسا بر مزار این به عرش سفر کردگان برگزار شد.
مسئول امور بانوان قیروکارزین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهید و شهادت، ادای احترام به مادران شهدا و ترویج روحیه معنویت در میان بانوان جامعه از اهداف مراسم امروز است.
بتول رنجبر اضافه کرد: باید بانوان امروز جامعه ما زنان و مادران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را که دوشادوش مردان در تمام صحنه‌ها حضور داشتند الگوی زندگی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: زنان جامعه ما باید با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی و به‌ویژه حجاب و ترویج آن در جامعه و همچنین تربیت نسلی مومن و متعهد برای آینده کشور دین خود را به شهدا ادا کنند.
رنجبر در پایان افزود: دیدار با مادران شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی، مذهبی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، راهپیمایی و مراسم تجلیل از بانوان نخبه و فعال قیروکارزینی سایر برنامه‌های انجام شده توسط امور بانوان در هفته زن در قیروکارزین بود.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید