خانه / نمایش جزییات خبر

رو نمایی از حرم شهدای گمنام قرچک در روز سوم خرداد

رو نمایی از حرم شهدای گمنام قرچک در روز سوم خرداد
کوتاهی مسئولان در دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت خیانت است.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از مهر، در نخستین جلسه ستاد برگزاری برنامه های سوم خرداد در بخش قرچک که ظهر یکشنبه برگزار شد، برنامه هایی از جمله تهیه طرح های تبلیغاتی بومی و غیربومی توسط اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران و ارائه به سایر ادارات و نهادها و دیدار با خانواده های معظم شهدای فتح خرمشهر در سطح ادارات به تصویب رسید.
 
رونمایی از حرم شهدای گمنام
همچنین رونمایی از حرم شهدای گمنام در شهر قرچک با هماهنگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و ایجاد کتابخانه دفاع مقدس در یکی از کتابخانه های قرچک از دیگر برنامه های مصوب شده بود.
همچنین برگزاری مراسمی به طور متمرکز در مسجد جامع قرچک در روز  دوم خرداد سال جاری، ساخت و پخش دو مستند از شهدای بخش قرچک، رونمایی از آلبوم والدین معظم شهدای شهر قرچک، اجرای تئاتر خیابانی دفاع مقدس با هماهنگی شهرداری قرچک، توزیع سی دی عملیات فتح در خرمشهر و برگزاری یادواره شهدا در سطح ادارات و کارخانجات بخش قرچک مطرح و به تصویب رسید.
بخشدار قرچک در این نشست با بیان اینکه در جامعه اسلامی با مدیری که دفاع مقدس را پاس ندارد، برخورد می‌شود، گفت: کوتاهی مسئولان در دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت خیانت است.
فتح خرمشهر از نشانه های قدرت ایمان مردم ایران بود
حبیب الله ابراهیمی افزود: فتح خرمشهر از افتخارات ملی و از نشانه های قدرت ایمان مردم ایران بود؛ این روز با توجه به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نکات و اندرزهای بسیاری در خود نهفته دارد که باید به آن توجه کرد.
وی بیان داشت: نکوداشت و پاسداشت این روزهای افتخارآفرین و تقدیر از افرادی که در نبرد با بعثیان بودند برای ما یک وظیفه است.
این مسئول در همین زمینه به تهدیدات و شیوه های تبلیغاتی جدید دشمن برای رخنه در صفوف ملت و کم رنگ کردن نقش ارزش های اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و اضافه کرد: دشمن بنا دارد اعتقادات و ارزش های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم بگیرد اما مطمئن باشد که این ملت راه خود را پیدا کرده و دشمن مثل همیشه شکست می خورد.
وی در پایان جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت را افتخاری برای مسئولان دانست و کوتاهی در این زمینه را خیانت بزرگ و غیرقابل بخشش ارزیابی کرد.
ابراهیمی گفت: اگر مدیری در جامعه اسلامی احترام شهید، جانباز و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را پاس ندارد مدیر جامعه اسلامی نیست و با چنین مدیری برخورد می شود.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید