خانه / نمایش جزییات خبر

بانوان ورزشکار کشورمان مزار شهدای گمنام ایلام را عطر افشانی کردند

بانوان ورزشکار کشورمان مزار شهدای گمنام ایلام را عطر افشانی کردند
بانوان ورزشکار کشورمان مزار شهدای گمنام ایلام را عطر افشانی کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل ازفارس، شماری از ورزشکاران زن شرکت کننده در جشنواره مسابقات بومی و محلی صبح امروز با حضور بر مزار شهدای گمنام ایلام با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس این دیار ادای احترام کردند.
یکی از شرکت کنندگان در این آیین معنوی در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهدا در واقع چراغ راه انسان‌هایی هستند که در جستجوی مسیر واقعی تلاش می‌کنند.
شهناز قبادی عنوان کرد: از اینکه امروز فرصتی یافتم که با شهدا تجدید بیعت کنم به خود می‌بالم و از این فرصت استفاده کرده و یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.
وی اضافه کرد: شهادت در راه خدا عالی‌ترین مرتبه انسان‌هاست و این راه بزرگ راه انبیا و اولیاء الهی بوده و قدم در این میدان گذاشتن عزت و سعادتمندی به دنبال دارد.
قبادی تصریح کرد: شهدا با نثار عزیزترین داشته خود از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند. اکنون اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و وظیفه تک به تک ماست که از این فرهنگ صیانت و پاسداری کنیم.
وی ادامه داد: این فرهنگ الهی توسط دلاورمردان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد و امروز به عنوان تاریخ سرافرازی ملت ایران اسلامی از آن نام برده می‌شود.
این ورزشکار در پایان اذعان داشت: جوانان این سرزمین بدون هیچ چشم‌داشتی با نثار جان خود از اسلام و انقلاب حفاظت و صیانت کردند.
استان ایلام 2 هزار و 600 ‬شهید، 10‬ هزار جانباز و 330 ‬آزاده تقدیم اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کرده است.
وجود مزار ‪ 14‬ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس جلوه‌ای معنوی به شهر ایلام بخشیده است.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید