خانه / نمایش جزییات خبر

بهسازی گلزار شهدای گمنام بنک با اعتبار 1.4 میلیارد ریال

بهسازی گلزار شهدای گمنام بنک با اعتبار 1.4 میلیارد ریال
شهردار بنک از بهسازی گلزار شهدای گمنام بنک با اعتبار 1.4 میلیارد ریال خبر داد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، شهردار بنک خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خیابان یادگار امام این شهر بوده‌ایم.
صفایی ادامه داد:‌ در سفر پرخیر و برکت حضرت امام خامنه‌ای به شهرستان کنگان شش میلیارد ریال به منظور تکمیل و بهره‌برداری از این خیابان به این پروژه اختصاص یافت.
وی افزود: در حال حاضر شهروندان از خیابان یادگار امام (ره) تا انتهای بلوار فاطمیه استفاده می‌کنند که به زودی در ضلع جنوبی بلوار بازارچه شهر راه‌اندازی خواهد شد.
این مسئول بیان داشت: زیباسازی شهر بنک از اقدامات مهمی است که شهرداری به آن توجه داشته و به این منظور شاهد نصب تابلوهای نامگذاری خیابان‌ها در این شهر بوده‌ایم.
شهردار بنک تصریح کرد: این تابلو‌ها که به نام شهدا مزین شده است بالغ بر 190 عدد تابلو هستند که تا پایان خرداد ماه تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر شناسنامه‌دار می‌شوند.
صفایی اذعان داشت: شهدا با ایثارگری‌های خود اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آسایش امروز ما را به ارمغان آورده‌اند و ما نیز باید با تمام توان از ایثارگری‌های ایشان تقدیر و قدردانی کنیم.
وی با اشاره به بهسازی گلزار شهدای گمنام بنک اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و 480 میلیون ریال اعتبار به منظور بهسازی گلزار شهدای گمنام بنک تخصیص یافته که اجرای سنگ فرش، سرویس بهداشتی و فضای سبز آن تا پایان تیر ماه به اتمام می‌رسد.
این مسئول با اشاره به آبادانی بافت‌های قدیمی شهر ادامه داد: عملیات فاز دوم بافت‌های قدیمی شهر ساحلی بنک با مساحت هشت هزار مترمربع با اعتبار مبلغ 2 میلیارد ریال شروع شده است.
شهردار بنک بیان داشت: عملیات زیرسازی و آسفالت بافت قدیمی شهر از مسیرهای خیابان شهید تشانی و خیابان بسیج که تمامی کوچه‌های منشعب به آن وصل می‌کند از محل اعتبارات داخلی شهرداری از 20 اردیبهشت شروع شده و تا پایان تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.
صفایی، آسفالت معابر و خیابان‌های شهری را از رویکردهای مثبت شهرداری بنک برشمرد و گفت: پروژه آسفالت معابر شهری با اعتبار سه میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: مساحت کوچه‌های خاکی این شهرستان 30 هزار متر مربع است و در حال حاضر عملیات بهسازی و آسفالت 70 درصد از این معابر به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار بنک عنوان کرد: جاده دسترسی شهدای گمنام به امام زاده شاه حسین با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال که شامل مخلوط ریزی، زیرسازی و آسفالت، دیوار کشی و نصب پل پیش بینی شده است در حال اجرا است.



 

 

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید