خانه / نمایش جزییات خبر

غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهر ایلام

غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهر ایلام
همزمان با نخستین روز از هفته هلال احمر، مدیرعامل و جمعی از اعضا و کارکنان این جمعیت با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از شبستان، صادق طیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح دیروز(18 اردیبهشت) در حاشیه این مراسم گفت: ماندگاری نظام جمهوری اسلامی، مدیون شهادت طلبی و روحیه ایثار شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس است.
وی، اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره این عزیزان، وظیفه و رسالت خطیر همه اقشار جامعه است.
طیبی شهدا را نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهیدان با از جان گذشتگی و فداکاری در راه اسلام گامی مهم و اساسی برداشته و ما هم بایستی قدردان زحمات و جانبازی آنان در راه ایران و اسلام باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تجدید میثاق با آرمان های والای امام و شهیدان را از جمله اهداف حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام عنوان کرد.
گفتنی است، در این مراسم کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام با قرائت دعا، فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادی احترام کرده و بار دیگر با آرمان های این شهیدان تجدید پیمان بستند.


 

 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید