خانه / نمایش جزییات خبر

مزار 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد نیشابور گلباران شد

مزار 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد نیشابور گلباران شد
همزمان با هفتمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد نیشابور، مسئولان سپاه ناحیه نیشابور از مقام شامخ این شهیدان تجلیل کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از دانشجو، همزمان با هفتمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد نیشابور، صبح سه شنبه فرماندهی و پرسنل سپاه ناحیه این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد از مقام شامخ این شهیدان تجلیل کردند.
در حاشیه این مراسم سرهنگ احمد عنایت، فرمانده سپاه نیشابور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما با ندیدن پیکرهای مطهر شهدا با آنها مانوس شده اند.
 وی حضور جوانان در مراسم تشیع شهدا را پیامی برای حاکم شدن روح شهدا در جامعه دانست و افزود: مظلومیت شهدا در فضای جامعه عطرآگین شده است.
فرمانده سپاه نیشابور بیان داشت: اگر امروز ایران در همه عرصه ها حرف اول را می زند به دلیل پایمردی و استقامت شهداست.عنایت با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیشابور با دفن این دو شهید زیارتگاه دانشجویان شده است، ادامه داد: برنامه هایی که در مزار این دو شهید برگزار می شود باید دارای پیام برای نسل جوان باشد.
 لازم به ذکر است، این مراسم به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیشابور برگزار شد.
 

 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید