خانه / نمایش جزییات خبر

زوج هفتگلی زندگی مشترک خود را از کنار آرامگاه شهدای گمنام آغاز کردند

زوج هفتگلی زندگی مشترک خود را از کنار آرامگاه شهدای گمنام آغاز کردند
زوج جوان هفتگلی زندگی مشترک خود را از کنار آرامگاه هفت شهید گمنام آرمیده در این شهرستان آغاز کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل ازایسنا، زوج جوان هفتگلی امروز زندگی مشترک خود را از کنار آرامگاه هفت شهید گمنام آرمیده در این شهرستان آغاز کردند.
این زوج جوان پس از اجرای خطبه عقد در یکی از دفاتر ثبت ازدواج، به همراه خانواده های خود، بر مزار هفت لاله پرپر و پرستوی خونین بال گمنام آرمیده در شهرستان هفتگل حضور یافتند و پس از ادای احترام به مقام شامخ این شهدای والامقام، زندگی مشترک خود را در کنار این شهیدان آغاز کردند.
امین دورکی، داماد هفتگلی هدف خود از این اقدام را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: این  شهدای عزیز به خاطر آسایش و امنیت ما همه چیز خود را کنار گذاشتند و جان خود را فدا کردند.
وی افزود: قهرمانان واقعی ما شهدا هستند که با نثار جان خود عزت، افتخار، سربلندی ، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند؛ لذا ما نیز باید همیشه به یادشان باشیم و هیچ گاه دلاوری و از خود گذشتگی آنان را فراموش نکنیم.
این داماد هفتگلی در ادامه در خصوص احساس خود در هنگام حضور در کنار شهدای گمنام نیز گفت: احساسم قابل بیان نیست، ولی وقتی که به زیارت شهدا رفتم، آرامش عجیبی تمام وجودم را فرا گرفت و یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود و احساس می کنم خوشبخت ترین آدم روی زمین هستم.
دورکی با بیان اینکه این اقدام پیشنهاد من و همسرم بود، افزود: مطمئن هستم وقتی با شهدا حرف می زنم صدایم را می شنوند و شک ندارم اگر در حقم دعایی کنند خداوند به خاطر آبروی که دارند آن دعا را مستجاب می کند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید محمد جهان آرا، شهید سید مهدی زین الدین و شهید  حجت الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغ ملکا فزود: از همه جوانان عزیز می خواهم همیشه به یاد شهدا باشند و در زندگی خود هیچ گاه این عزیزان را فراموش نکنند؛ زیرا ما همیشه مدیون ایثار شهدای عزیز و خانواده های آنان هستیم.
این داماد جوان در ادامه با بیان خاطراتی از دوران خدمت مقدس سربازی خود در اروند کنار گفت: در آنجا متوجه شدم که شهدای عزیز ما چه سختی هایی برای دفاع از خاک ایران اسلامی کشیدند، خصوصا شهدایی که در عملیات والفجر 8 برای آزاد سازی فاو به شهادت رسیدند.
دورکی در پایان ضمن بیان توصیه هایی برای ازدواج جوانان افزود: جوانان و هم سن و سالان خودم برای ازدواج سخت گیری نکنند؛ زیرا اگر صفا و صمیمیت بین زوج ها باشد با یک جشن ساده هم می توان ازدواج کرد و از خرج های آنچنانی هم دوری شود.
وی یکی از راههای دور شدن شیطان از انسان را ازدواج عنوان کرد و گفت: زوج های جوان باید همدیگر را درک کنند و با مهربانی و عشق همدیگر را دوست داشته باشند و احساسات خود را بیان کنند.
لازم به ذکر است، شهرستان محروم هفتگل در 85 کیلومتری شهرستان اهواز قرار دارد که دومین شهر نفت خیز خاورمیانه بعشد از مسجدسلیمان به شمار می رود و در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 253شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که از نظر تعداد شهدا نسبت به جمعیت رتبه نخست را در استان خوزستان دارد.
 
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید