خانه / نمایش جزییات خبر

اگر من در این عملیات شهید نشدم ، در مسلمانی ام شک کنید!

اگر من در این عملیات شهید نشدم ، در مسلمانی ام شک کنید!
شهید برونسی یک استثناء بود"مقام معظم رهبری"
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، چند روز قبل از عملیات بدر، بارها شهید برونسی، به مناسبت های مختلف از شهادتش در عملیات قریب الوقوع بدر خبر می دهد. آن قدر که می گوید: اگر من در این عملیات شهید نشدم، در مسلمانی ام شک کنید!
بر زبان او همیشه این سخن جاری بود: تا پیروان حقیقی ولایت در اقصی نقاط گیتی باشند، که هستند، فکر نابود نمودن دین و معنویت، فکری است منحط و مردود، و فکری است محکوم به شکست و زوال .
رهبر فرزانه انقلاب در وصف وی گفتند: یک معرفت درونى را، یک ادراک را، یک احساس صادقانه را و یک فهم از عالم وجود را منعکس مى‌کرده؛ بعد هم بعد از شجاعت ‌هاى بسیار و حضور در میدان‌هاى دشوار، به شهادت مى‌رسد؛ که حالا کارى به جزئیات آن ندارم. این زیبایی‌هایى که آدم در زندگى یک چنین آدمى یا شهید همت و شهید خرازى مى‌ تواند پیدا کند و یا این ‌هایى که حالا هستند، نظیرش را شما کجا مى‌توانید پیدا کنید؟ کجا مى‌شود پیدا کرد؟
پیکر مطهر سردار شهید عبدالحسین برونسی، فرمانده تیپ جوادالائمه که در شرق دجله در عملیات بدر در اسفندماه سال 63 به شهادت رسیده بود، 17 اردیبهشت ماه سال گذشته در گلزار شهدای مشهد مقدس تشییع و به خاک سپرده شد. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

شهید برونسی

شهید برونسی

شهید برونسی

شهید برونسی

دانلود کامل آلبوم

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید