خانه / نمایش جزییات خبر

برنامه‌های بزرگداشت شهید برونسی اعلام شد

برنامه‌های بزرگداشت شهید برونسی اعلام شد
برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت، شهید برونسی از سوی خانواده آن شهید اعلام شد
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مهدی برونسی فرزند شهید برونسی ظهر دیروز در گفت‌وگو یی در مشهد، اظهار داشت: روز یکشنبه، هفدهم اردیبشهت‌ماه، به مناسبت نخستین سالگرد تشییع پیکر شهیدبرونسی، مراسمی برای آن شهید در جامعه‌الحسین هیئت رزمندگان اسلام در بلوار مصلی مشهد برگزار می‌شود.
مهدی برونسی ادامه داد: در این مراسم سردار قاآنی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، سخنرانی خواهند کرد و همچنین سردار حسینی‌فر نیز خاطرات خود از شهید برونسی را نقل می‌کند.
وی گفت: این مراسم، بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
برونسی افزود: روز دوشنبه، هجدهم اردیبهشت‌ماه نیز، از سوی ستاد بزرگداشت مردمی شهید برونسی، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نظافت و مداحی حاج مهدی سلحشور، در منطقه قلعه‌ساختمان مشهد برگزار می‌شود.
فرزند شهید برونسی در ارتباط با سایر برنامه‌های بزرگداشت شهید برونسی تاکید کرد: مراسمی نیز از سوی شهردار تهران، آقای قالیباف، در روز پنج‌شنبه در شهرداری تهران، برنامه‌ریزی شده است.
وی در پایان با تکذیب اعلام حمایت خانواده شهید برونسی از کاندیدایی خاص در دور دوم انتخابات مشهد و کلات یادآور شد: خانواده شهید برونسی، مانند سایر اقشار مردم و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری، در انتخابات شرکت کردند و به صورت علنی از هیچ کاندیدایی در انتخابات مشهد حمایت نکردیم.
اضافه می‌شود پیکر سردار شهید عبدالحسین برونسی، فرمانده تیپ جوادالائمه که در شرق دجله در عملیات بدر در اسفندماه سال 63 به شهادت رسیده بود، اردیبهشت ماه سال گذشته پیدا شد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید