خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس احداث می‌شود

یادمان مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس احداث می‌شود
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، اندرزی شهردار منطقه16 گفت: از ابتدای خدمت و حضور در منطقه ۱۶ مهم‌ترین اولویت خود را گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و عرض ارادت به پیشگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه دانسته که در این مدت خداوند توفیق داد تا در منازل خانواده شهدا و در مراسم‌های تجلیل از آن برزگواران حضور یابم و ازنزدیک و چهره به چهره ضمن افتخار ملاقات با آنان از رهنمودهای مادران و پدران شهدا بهره ببرم.
وی در ادامه به بازسازی گنبد مزار پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس واقع در پارک بهمن اشاره کرد و افزود: همه ما مدیون گذشت و ایثار شهدایی هستیم که با جانفشانی و نثار خون خود از حریم کشور و ولایت پاسداری کردند ومزار آنان به واقع محفل توسل و دعا و نیایش به درگاه خداوند است. لذا برحسب وظیفه انسانی و دینی خود طرح بازسازی گنبد مزار ۵ شهید گمنام از اواسط سال گذشته پیگیری و با هماهنگی بنیاد حفظ و آثار هشت سال دفاع مقدس طرح گنبد از بین طرحهای ارائه شده انتخاب و عملیات آن از ابتدای سال ۹۱ شروع شده است.
وی افزود: انشاالله بزودی شاهد بهره برداری و نصب آن در محل مزار شهدای گمنام واقع در بوستان بهمن خواهیم بود و مطمئناً بعنوان المان شاخص مذهبی و ملی منطقه خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۶ ضمن عنوان مشخصات سازه یادمان شهدای گمنام که دارای ۱۴ متر ارتفاع و ۱۲۱ متر مربع مساحت است، افزود: شهدا رفتند و روحشان حاضر و ناظر براعمال ما است لذا از خانواده معظم شهدا می‌خواهم ما را در مسیر خدمت شایسته به شهروندان نجیب و ولایت مدار منطقه دعا کنند و از خداوند متعال عاقبت بخیری مسئلت دارم.

 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید