خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری یادواره شهدای گمنام راور در سالگرد ارتحال امام راحل

برگزاری یادواره شهدای گمنام راور در سالگرد ارتحال امام راحل
امام جمعه راور از برگزاری یادواره شهدای گمنام مهدیه راور در سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در حرم شهدای گمنام راور خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی سه‌شنبه شب در ستاد ارتحال امام(ره) شهرستان راور اظهار داشت: امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی مرد بزرگ قرن است و این انقلاب قطعا با نام ایشان در تمام دنیا معرفی شده است.
وی افزود: بیداری اسلامی که ایشان در جهان اسلام اتخاذ کرد طنین صدایی بود که هم‌اکنون در تمام کشورهای اسلامی بلند شده است.
تویسرکانی خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام در شهرستان راور شد.
محمدرضا شریفی فرماندار راور نیز با گرامیداشت یاد و نام امام راحل اظهار داشت: گرامیداشت یاد امام راحل موجب سربلندی ایران اسلامی می‌شود.
وی با ذکر خاطره‌هایی از ایام ارتحال امام در دوران اسارت در زندان‌های عراق گفت: آزادگان با تمام خفقان و ترس در زندان‌ها و اسارت این ایام را به عزاداری می‌پرداختند.
برگزاری یادواره شهدای گمنام مهدیه راور در سالگرد ارتحال امام در حرم شهدای گمنام راور از برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در راور اعلام شد.
تجلیل از کارگران شهرداری راور
همچنین امام جمعه راور در آیین تجلیل از کارگران شهرداری راور با اشاره به اهمیت کار و تلاش در دین اسلام گفت: افرادی که خدمت بیشتری به جامعه دارند و با عمل صالح فضای مناسبی برای جامعه فراهم کنند نزد خداوند افضل‌تر هستند.
حجت‌الاسلام علی تویسرکانی افزود: پیامبر بر دستان کارگران بوسه می‌زد و ما هم به پیروی از پیامبر از تمام کارگران این قشر زحمتکش تجلیل می‌کنیم.
مالک اژدری شهردار راور نیز کارگران را از سرمایه‌های اصلی کار در شهرداری  و موجب آبادانی شهر دانست.
برگزاری ستاد جشن کوثر در راور
حجت‌الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه راور با تأکید بر برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اظهار داشت: باید در برگزاری مراسم مذهبی به ویژه اعیاد و جشن‌ها سعی شود روحیه نشاط و شادی به دور از ابتذال در مردم زنده شود.
شریفی فرماندار راور نیز در این باره گفت: در گرامیداشت مقام این بانوی بزرگ باید سعی و تلاش کرد و همزمان مقام زن و مادر را نیز در این مراسم گرامی بداریم.
وی از تمام دستگاه‌های اداری خواست در برگزاری این مراسم اهتمام ورزند.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید