خانه / نمایش جزییات خبر

اختصاص 450 میلیون ریال به ساخت یادمان شهدای شادگان

اختصاص 450 میلیون ریال به ساخت یادمان شهدای شادگان
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از اختصاص 450 میلیون ریال به ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان شادگان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌وگو یی اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر به شهرستان شادگان و همچنین تشکیل جلساتی با حضور فرماندار این منطقه، در خصوص احداث یادبود زیبایی برای شهدای گمنام این منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.
وی افزود: در شهرستان شادگان مزار پنج شهید گمنام  با یادمانی در خور شأن و جایگاه پوشیده نشده و این امر ما را برای بازسازی یادبود بنایی به همین منظور ترغیب کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با توجه به اعتبار تخصیص داده شده به این مهم تصریح کرد: در همین راستا اعتباری معادل 450 میلیون ریال توسط بنیاد حفظ آثار با همکاری استان به احداث بنای این یادمان اختصاص و پیمانکار طرح نیز مشخص شده است.
وی ادامه داد: محل ساخت بنای یادمان به پیمانکار تحویل داده شده و طبق برآوردهای انجام شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال از سوی این مرکز و مابقی هزینه نیز از سوی اعتبارات فرمانداری شهرستان تأمین خواهد شد.
عقیلی همچنین عنوان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح در شهرستان شادگان باشیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا در فرهنگ کشورمان خاطر نشان کرد: مردم این سرزمین در طول هشت سال جنگ تحمیلی سختی و مشقت‌های بسیاری را متحمل شدند و امروز باید یاد دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدای آنها همواره زنده بماند.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید