خانه / نمایش جزییات خبر

در یادواره سرداران فاطمی؛گلزار شهدای گمنام گلباران شد

در یادواره سرداران فاطمی؛گلزار شهدای گمنام گلباران شد
گلزار شهدای گمنام شهرری عصر پنجشنبه 7 اردیبهشت، در یادواره سرداران فاطمی، به دست خانواده معظم شهدای جاویدالاثر و مردم شهیدپرور شهرستان ری گلباران شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، این مراسم توسط موسسه فرهنگی‌هنری فُطرس ملک ری، پنجشنبه 7 اردیبهشت ،ساعت 16:30در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) واقع در شهرری - میدان نماز – فرهنگسرای ولاء با حضور خانواده معظم شهدای جاویدالاثر  برگزار شد.
یادواره «سرداران فاطمی» با هدف ارتقاء فهم و بینش مخاطبان نسبت به فرهنگ والا و انسان‌ساز ایثار و شهادت و شهدای گمنام و بیان تبلور سیره و منش اهل بیت(ع) در شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اجرا شد.
سخنرانی ، روایت گری، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در جوار محل برگزاری مراسم و غبارروبی از مزار این شهدا و مرثیه سرایی از جمله برنامه‌های این یادواره بود.
همچنین در حاشیه این مراسم  نمایشگاه عکس حماسه‌های جاوید و «ایستگاه شهدا» با ارائه بیش از 300مورد وصیت‌ نامه و زندگینامه شهدا در قالب طرح فالنامه شهدا و بلوتوث نرم‌افزارهای مذهبی و تولیدات صوتی و تصویری باموضوع شهدا،ارائه گردید. 
یادواره «سرداران فاطمی» توسط موسسه فرهنگی‌هنری فُطرس ملک ری و با همکاری شهرداری تهران، ستادعالی هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجدکشور و  بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار گردید.

 

۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید