خانه / نمایش جزییات خبر

جشن تولد برای شهیدی که خواست گمنام بماند

جشن تولد برای شهیدی که خواست گمنام بماند
شب گذشته (یکم اردیبهشت) سالروز پنجاه و پنج سالگی شهید «ابراهیم هادی» با حضور جمعی از علاقه‌مندان، رضا هادی -برادر شهید- و داماد این شهید دوران دفاع مقدس در مسجد حضرت ولیعصر(عج) تهران جشن گرفته شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام  به نقل از ایسنا، در این مراسم جشن که به همت کانون فرهنگی بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شده بود، «عمادی» گردآورنده مجموعه خاطرات و زندگی نام شهید ابراهیم هادی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی، معرفتی و فرماندهی شهید ابراهیم هادی خاطراتی از این شهید بیان کرد.
در پایان این مراسم به مهمانان که متشکل از جوانان و دانش‌آموزان محله بلوار ابوذر بودند،یک «تفأل» به شهید ابراهیم هادی و کتاب «سلام بر ابراهیم» در قالب بسته فرهنگی، اهداء شد.
حضور در هیأت جوانان وحدت اسلامی و همگام شدن با کلاس درس استادی چون علامه «محمد تقی جعفری» در رشد ابعاد شخصیتی ابراهیم بسیار تاثیرگذار بوده است.
ابراهیم هادی همزمان با کسب علم، به کار در بازار تهران نیز مشغول بود و پس از انقلاب در سازمان تربیت بدنی و بعد از آن در آموزش و پرورش به عنوان معلم خدمت کرد.
در «عملیات و الفجر مقدماتی» پنج روز به همراه نیروهای گردان‌های «کمیل و حنظله» در کانال‌های فکه و مقاومت کردند اما تسلیم ارتش بعث عراق نشدند.
سرانجام ابراهیم هادی در روز 22 بهمن سال 1361 بعد از فرستادن رزمندگان باقی مانده به عقب، با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید. او همیشه از خدا می‌خواست که گمنام بماند و همین طور هم شد.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
مرا ازخاطرت نبر
۱۳۹۱/۰۲/۰۹ Iran
5
0
0

سلام ابراهیم جان من هر روز عکست را میبینم؛اما ببخش که هنوز یاد نگرفته ام مانند تو باشم عزیزم دعایمان کن که سخت از حق دوریم.............................

معراج
۱۳۹۱/۰۵/۲۸ Iran
5
0
0

بسم رب فاطمه سلام ما هم برای آقا ابراهیم سرمزارش تولد گرفتیم جای همه خالی دعامون کنید یازهرای مرضیه


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید