خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع وخاکسپاری دو شهید گمنام دردانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی اهواز

تشییع وخاکسپاری دو شهید گمنام دردانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی اهواز
روز 5اردیبهشت ماه سال جاری پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، عبدالمجید عقیلی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان خوزستان در گفت گو با خمول اظهار داشت: روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
وی گفت: دانشجویان این دانشگاه از مدت ها قبل علاقه مند تدفین شهدای گمنام  در این دانشگاه بودند تا این عطر ایثار و شهادت در فضای آموزشی این  دانشگاه بپیچد و نهایتا با درخواست این دانشگاه موافقت گردید، در این راستا طی مراسمی، روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری پیکر دو شهید گمنام  تشییع و تدفین خواهد گردید و از سوی عموم مردم و همچنین نهادها و ارگانهای دولتی ابراز آمادگی گردیده است.
سرهنگ عقیلی افزود: مراسم شب وداع با شهدای گمنام دانشگاه ، روز 4 اردیبهشت ماه ، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل خاکسپاری شهدای گمنام برگزار خواهد شد و مراسم خاکسپاری نیز روز 5 اریبهشت ماه از ساعت 30/8صبح از روبروی ناحیه مقاومت بسیج ملا ثانی به سمت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی اهواز می باشد. سخنران این مراسم امام جمعه خوزستان حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خواهد بود.
وی با اشاره به مراسم شام غریبان این شهدا که بعد از نماز مغرب و عشاء همان روز (شب شهادت حضرت زهرا (سلام علیها)) در محل تدفین شهدای گمنام برگزار خواهد شد افزود: دو شهید گلگون کفن با مشخصات"شهید گمنام 20ساله،محل شهادت موسیان در عملیات تک دشمن درسال67"،"شهید گمنام 19 ساله،محل شهادت:میمک درعملیات نصر6 "که دراین دانشگاه تشییع وخاکسپاری می شوند. 
 
۳۱ فروردین ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید