خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای گمنام خلیفة‌الله واقعی هستند

شهدای گمنام خلیفة‌الله واقعی هستند
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهدای گمنام، خلیفة‌الله واقعی هستند.
      به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، جواد کمالی بعد از ظهر دیروز در نشست ستاد استقبال از شهید گمنام اظهار داشت: شهدای گمنام افتخار جامعه هستند، حضور این عزیزان در اماکن علمی و دانشگاهی موجب تبرک است و می‌توان ادعا کرد که شهدای گمنام، خلیفة‌الله واقعی هستند.
وی با بیان این که در دنیا و آخرت مدیون شهدا هستیم، افزود: این بار قرعه‌ فال به نام دانشگاه علوم پزشکی کرمان رقم خورده و این مکان دانشگاهی به وجود یک شهید گمنام مزین می‌شود.
کمالی تصریح کرد: شهدای گمنام، تمام زندگی خود را با خدا معامله کردند به طوری که هیچ نام، نشان و پلاکی از آنها به جا نمانده است.
وی برگزاری با‌شکوه مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: بی‌شک این کار باقیات صالحاتی برای برگزار کنندگان است.
مهدی ابوالحسنی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این زمینه گفت: شهید گمنام روز یکشنبه سوم اردیبهشت در فرودگاه کرمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و به حسینیه‌‌ ثارالله پایگاه همیشگی شهدا منتقل می‌شود.
وی افزود: دوشنبه چهارم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با شهید در حسینیه‌‌ ثارالله انجام می‌شود و صبح سه‌شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح مراسم زیارت عاشورا و تشییع پیکر شهید تا میدان بسیج و از آن جا تشییع موتوری تا مقابل دانشگاه شهید چمران صورت می‌گیرد.
ابوالحسنی عنوان کرد: شهید گمنام از مقابل دانشگاه شهید چمران تا دانشگاه علوم پزشکی به مسافت هزار متر روی دستان مردم و با حضور هیئت‌های مذهبی و اجرای سینه‌زنی و مداحی تشییع و در محل مشخص شده‌ به خاک سپرده می‌شود.

 

۳۱ فروردین ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید