خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در همدان آرام می گیرد

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در همدان آرام می گیرد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: در آستانه سالروز شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در همدان آرام می گیرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل ازمهر، محمد جعفر زمردیان اظهار داشت: در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان های همدان و کبودر آهنگ معطر از عطر شهید گمنامی از تبار فاطمیون است.
وی گفت: روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری پیکر مطهر شهید 19 ساله ای از تبار شهدای بی نشان که به تازگی در عملیات کمیته جستجوی مفقودین در جزیره مجنون تفحص شده پس از تحویل از معراج شهدای مرکز به استان همدان منتقل شده است.
وی افزود: پیکر این شهید برای التیام آلام خانواده معظم شهدا و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه هوایی سوم شکاری سرلشکر خلبان، شهید محمد نوژه آرام می گیرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان افزود: تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط کشور موجب برکت و فراوانی است.
زمردیان افزود: این حرکت موجب افزایش انس و توسل مردم شهید پرور همدان به شهدا، جریان سازی معنوی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس، گسترش معارف آن دوران در مسیر شهدا است.
وی اضافه کرد: هدف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور از این اقدام ارزشمند، بستر سازی معنوی برای ترویج فرهنگ و معارف شهید و شهادت، و همچنین تعمیق و تقویت، انس و توسل مردم به ویژه جوانان با شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس به خصوص شهدای گمنام است.
زمردیان عنوان کرد: برای تجلیل از مقام این شهید گرانقدر که منشا آثار و برکات فراوانی برای استان است ستاد هماهنگی تجلیل از شهدا تشکیل و اقدامات بعدی به آگاهی مردم استان همدان خواهد رسید.
۲۷ فروردین ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید