خانه / نمایش جزییات خبر

افتتاح یادمان شهدای گمنام در خرمشهر

افتتاح یادمان شهدای گمنام در خرمشهر
با آماده‌سازی فضای گلزار شهدای خرمشهر متناسب با حضور راهیان نور و برنامه‌ریزی فرهنگی جهت برگزاری مراسم معنوی و روایتگری دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام خرمشهر از امروز آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، کاروان‌های راهیان نور ضمن بازدید از مناطق عملیاتی محور خرمشهر مانند شلمچه، مسجد جامع، موزه دفاع مقدس، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و یادمان جدید نهرخین، در گلزار شهدای این شهر که مدفن 136 شهید گمنام است، حضور پیدا می‌کنند.
با وجود محدودیت‌های موجود در سال جاری در راهیان نور، گلزار شهدای خرمشهر امسال تنها به مسئله جذب زائر خواهد پرداخت و برنامه‌ریزی جهت استقرار راوی ثابت در یادمان و امور دیگر، مشروط به ارائه امکانات از سوی مسئولین و نیز ثبت این نقطه به عنوان یادمان رسمی در خرمشهر است.
مراسم رسمی شروع به کار یادمان ۱۳۶ شهید گمنام خرمشهر، امروز با حضور جمعی از خانواده شهدای خرمشهر، نمایندگان ستاد مرکزی راهیان نور، تعدادی از راویان دفاع مقدس و نیز مداحانی چون حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است افتتاح این یادمان مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره سرداران و شهدای خرمشهر است که بناست در خردادماه سال 91 در همین شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران برگزار شود.
۲۷ اسفند ۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
سرباز تحت فرماندهی ابراهیم هادی
۱۳۹۱/۰۱/۰۵ Iran
5
0
0

عالی است امیدوارم به مردمان عزیز ان شهر ومشکلاتشان توجه شود چون این هم یکی از، خواسته های همان شهداست


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید